  • Data: 2010-03-04 17:28:06
    Temat: Re: [Chwalę się] Pomogłem złapać pijaka za kierownicą
    Od: "lublex" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darek_radom"
    > Jednego potencjalnego drogowego mordercy mniej(...)

    Ciekawe czy napewno?

    http://www.mmlublin.pl/14943/2010/3/4/lubartow-pijan
    y-pirat-drogowy-uciekal-przed-policja?category=news

    (...)
    "Jak później ustalili funkcjonariusze, 27-letni mieszkaniec gminy Lubartów,
    już wcześniej popełnił podobne przestępstwo. W styczniu również uciekał
    przed policją i miał wtedy 2,6 promila w wydychanym powietrzu."

    > Oby tylko każdy z nas potrafił zachować się
    > podobnie, a nie ulegał wszechogarniającej znieczulicy jak kilkunastu
    > gapiów, którzy ograniczyli się jedynie do okrzyków "on chyba jest
    > pijany" i mimo, iż mieli możliwość wyciągnięcia kluczyków ze stacyjki
    > rozbitego pojazdu przez otwarte okno, to nie podjęli żadnego
    > działania..."

    Przezorność? Wyjdzie zanim wytrzeźwieje. No i się zemści.

    pozdr
    lublex