    From: duddits <p...@N...gomoto.tv>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Date: Fri, 15 Jun 2012 15:02:16 +0200

    On 15.06.2012 14:44, Hinek wrote:
    > Można jednak się rozjebać padając ofiarą sytuacji
    > NIE-DO-PRZEWIDZENIA , ale czasem do uniknięcia gdy jaskrawe światło
    > z moto wstrząśnie synapsami jakiegoś barana i opóźni jakiś jego
    > ryzykowny manewr. A że się wkurwi...trudno.

    No pewnie, że wszystkiego przewidzieć się nie da. Z tym chyba nikt nie
    dyskutuje.
    Jaką masz jednak pewność, że wstrząs owego "barana" nie spowoduje u
    niego jakiejś panicznej reakcji i nie wjedzie prosto przed Ciebie?
    Nie mam takich doświadczeń, ale zdaje mi się to równie prawdopodobne.

    To, że Ty masz póki co pozytywne doświadczenia z tym związane nie
    oznacza, że już będzie tak zawsze. Nie życzę Ci tego, ale co będzie
    kiedy właśnie ów "baran" tak zareaguje? Staniesz się wtedy orędownikiem
    ruchu na rzecz całkowitego wyłączania świateł w dzień?

    > Jest jeszcze inny przekaz ukryty w długich światłach motocykla.
    > Kowalski widząc je nie zapała miłością do motocyklisty, ale
    > pomyśli: O! Zapierdala jakiś cholerny idiota. Napewno na tylnym kole!
    > Lepiej uważać na debila...

    Ten przekaz nie jest ukryty w długich światłach, ale ci co ich używają
    zapewne przyczyniają się do jego utrwalenia.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja