  • Data: 2012-06-15 09:42:22
    Temat: Re: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.06.2012 17:57, Hinek wrote:
    > Giną tylko "nierozumni" motocykliści?

    Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.
    Przecież dobrze wiesz, że jadąc jednośladem po prostu *musisz* na
    wszystko uważać, co oczywiście nie oznacza, że już z automatu jesteś w
    100% bezpieczny - nie ma czegoś takiego, ale jesteś w lepszej sytuacji,
    kiedy starasz się przewidzieć więcej rzeczy od innych uczestników ruchu.

    Jakoś przez 4 lata jazdy po zatłoczonym mieście nikt mnie zabić nie
    próbował, a nie należę do tych, którzy bezwzględnie przestrzegają
    ograniczeń prędkości. W kanionie też daję sobie radę.

    I powtórzę, w 9 przypadkach na 10 to ja sam sobie generowałem
    niebezpieczne sytuacje, no ale kto się tutaj do tego przyzna?
    Honor motocyklisty nie pozwala ...

    P.S. Ja też dziś "kibelkiem" do pracy dojechałem (moto w serwisie) i
    całkiem zacnie się jechało :) Niegłupia to rzecz taki skuter.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja