  • Data: 2012-06-14 14:13:09
    Temat: Re: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2012 13:53, Grzegorz Rogala pisze:

    > W dzien? sloneczny? oslepiony 55W zarowka? Idz do okulisty :)

    A skąd wiesz, jaką on miał tę żarówkę? Swoją szosą ja mam drogowe 60W.

    I dzień słoneczny, ale drogą przez las.

    Poza tym... można zrobić test: poświecę ci w oczy 15-watową lampką, a ty
    tylko będziesz musiał przejść w tym czasie standardowy test okulistyczny
    - zobaczymy, czy dojrzysz chociaż tę największą literę ;->