  • 11. Data: 2022-01-27 07:20:04
    Temat: Re: Choroba kolomocyjna a wolna jazda
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W dniu 26.01.2022 o 21:14, LordBluzg(R) pisze:

    > Im szypciej tym lepij, bo potem tylko mgła za oknem :]
    >

    > Zastanów się, jeśli zasłonisz szyby to nie widać prędkości :)...Czyli
    > nie to :)

    Korelacja "danych" napływających z błędnika z tym, co widać.
    Głownym wektorem działania aviomarinu jest właśnie "tłumienie" błędnika.

  • 12. Data: 2022-01-27 09:25:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.01.2022 o 07:20, scobowski pisze:

    > Korelacja "danych" napływających z błędnika z tym, co widać.
    > Głownym wektorem działania aviomarinu jest właśnie "tłumienie" błędnika.

    Ciekawe, ci co mają lokomotkę, rzygają bardziej jak zamkną oczka :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 13. Data: 2022-01-27 10:38:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2022 12:53:15 +0100, r...@k...pl wrote:
    > Pytanie z cyklu "zaspokój moją ciekawość".
    > Czy wolniejsza jazda obniża objawy choroby lokomocyjnej?

    Ogolnie tak - przynajmniej jak ja jade po krętych drogach :-)

    Ale na naszych dziurawych drogach to nie bylbym taki pewien -
    szybciej jedziesz to mniej trzesie i buja :-)

    J.

  • 14. Data: 2022-01-27 10:40:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2022 13:48:13 +0100, heby wrote:
    > Raczej mniej ostrych zakrętów. Taka obserwacja u dzieci.

    Jak sie wolniej jedzie, to zakrety juz nie sa takie ostre :-)

    Choc np slynne walimskie patelnie ... kto testowal z dziecmi ?

    J.

  • 15. Data: 2022-01-27 11:27:27
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-01-26 o 12:53, r...@k...pl pisze:
    > Pytanie z cyklu "zaspokój moją ciekawość".
    >
    > Czy wolniejsza jazda obniża objawy choroby lokomocyjnej?

    https://www.srokao.pl/2015/07/zaklej-dziecku-pepek.h
    tml

  • 16. Data: 2022-01-27 14:19:09
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/01/2022 10:40, J.F wrote:
    > Jak sie wolniej jedzie, to zakrety juz nie sa takie ostre :-)

    To inaczej: przyśpieszenia poprzeczne u dzieciaków są gorsze niż
    przód-tył. Zwyczajowo, jadąc z dziećmi, muszę zwalniać przed zakrętami
    znacznie wczesniej, niż jak jadę sam.