  • 1. Data: 2011-03-27 00:15:51
    Temat: Chopper(łoś) 50ccm czy Romet Ogar 900
    Od: lewypiotrek <piovip@_NOSPAM_autograf.pl>

    Witam!
    Mam dylemat ponieważ chce kupić motorower, lecz nie mogę się zdecydować.
    Mam do wydania 2,300zł i chciałbym kupić coś czym sobie pojeżdżę.
    Usłyszałem o Chopperze 50ccm ''łosiu'', ale również o Romecie Ogarze 900.
    Inie wiem które z nich okaże się lepszym interesem. Jak byście mogli pomóc
    w wyborze i uzasadnić swój wybór byłbym bardzo wdzięczny.

    P.S Jeżeli macie jakieś swoje propozycje za cenę 2.300 zł w dół to jestem
    otwarty.

  • 2. Data: 2011-03-27 11:49:21
    Temat: Re: Chopper(łoś) 50ccm czy Romet Ogar 900
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "lewypiotrek" <piovip@_NOSPAM_autograf.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > pomóc w wyborze i uzasadnić swój wybór byłbym bardzo wdzięczny.
    > P.S Jeżeli macie jakieś swoje propozycje za cenę 2.300 zł w dół to jestem

    Nie pchaj sie w gówno. To china, rozleci Ci sie po sezonie, a moze nawet nie
    pojezdzisz sezonu. Kup sobie markowy uzywany motorower. Np ten:
    http://allegro.pl/yamaha-sting-cross-super-stan-i153
    0822376.html

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-03-27 12:41:15
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    W dniu 2011-03-27 13:49, Grzybol pisze:

    > Nie pchaj sie w gówno. To china, rozleci Ci sie po sezonie, a moze nawet nie
    > pojezdzisz sezonu. Kup sobie markowy uzywany motorower. Np ten:

    Łańcuch nie będzie spadywał więc będzie na pewno w super stanie.

  • 4. Data: 2011-03-27 12:51:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "w_wi" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:imnb95$no5$1@news.onet.pl... W dniu 2011-03-27 13:49, Grzybol pisze:
    > Łańcuch nie będzie spadywał więc będzie na pewno w super stanie.

    Spadywują to kondomy...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-03-27 14:24:34
    Od: lewypiotrek <piovip@_NOSPAM_autograf.pl>

    A Jeżeli bym chciał coś nowszego no najstarszy z 2001r coś używanego
    50ccm ?? czym sobie pojeżdżę to co propomujecie za 2,300 ??

  • 6. Data: 2011-03-27 14:55:09
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:

    > Spadywują to kondomy...

    Ty, grzybol, ty troche wyluzowales ogolnie, nie? Jakos tak rzeklbym
    nawet, ze nieco chwyciles klimat tej piaskownicy.
    K.

  • 7. Data: 2011-03-27 15:03:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > Ty, grzybol, ty troche wyluzowales ogolnie, nie? Jakos tak rzeklbym nawet,
    > ze nieco chwyciles klimat tej piaskownicy.
    > K.

    Wydaje Ci sie...

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2011-03-28 08:00:58
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    > Mam dylemat ponieważ chce kupić motorower, lecz nie mogę się zdecydować.
    > Mam do wydania 2,300zł i chciałbym kupić coś czym sobie pojeżdżę.

    Jeżeli chcesz tylko pojeździć - kup sobie:
    - simsona w jakiejkolwiek wersji podwoziowej
    - vespe z mechaniczną skrzynią biegów (bo daje frajde z jazdy)
    - coś z japończyków

    > Usłyszałem o Chopperze 50ccm ''łosiu'', ale również o Romecie Ogarze 900.
    > Inie wiem które z nich okaże się lepszym interesem. Jak byście mogli pomóc
    > w wyborze i uzasadnić swój wybór byłbym bardzo wdzięczny

    Nie szukaj na siłę potwierdzenia swojego wyboru. Jeżeli na 100 negatywnych
    opinii znajdziesz 5 pozytywnych - odpuść. Chińszczyzna to chińszczyzna i
    żadne ładne opakowanie tego nie zmieni. Chińskie produkty motoryzacyjne
    przypuszczam będzie można z jako-takim spokojem kupować za 20 lat gdy poza
    niską ceną zaczną sobą prezentować COKOLWIEK innego.
    --
    Jackare