  • 11. Data: 2011-08-19 18:53:52
    Temat: Re: Chopper dla grubasa
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 19:44, Yogi(n) pisze:

    > Ja chcę cruisera/choppera, bo to było moje marzenie 20 lat temu ;-) Ale
    > nie upieram się przy żadnym konkretnym modelu, bo za mało wiem na ich
    > temat. Rozważę vulcana, drag stara i intrudera, ciekaw jestem też która
    > honda odpowiada im wymiarami (shadow czy magna, a może jeszcze inna).

    A ja sie tylko zapytam - nie masz problemow z kregoslupem ?

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 12. Data: 2011-08-19 19:18:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ja sie tylko zapytam - nie masz problemow z kregoslupem ?

    Nie, jak dotąd żadnych. Moralnym też nie ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 13. Data: 2011-08-19 20:41:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    A czy to jest mały czy duży motor?
    http://moto.allegro.pl/yamaha-virago-1100-bordowa-pe
    rla-stan-idealny-i1777025465.html

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2011-08-19 20:44:29
    Od: Szymon Machel <s...@i...pl>

    On 2011-08-19 19:39, Norbi wrote:

    > Znajoma tez wazy 130 ?

    Cholera nie :)
    Na oko jakieś 55kG
    Teraz ujeżdża Yamahe 1700 też cruiser

    Szymon

  • 15. Data: 2011-08-19 20:48:23
    Od: Szymon Machel <s...@i...pl>

    On 2011-08-19 22:44, Szymon Machel wrote:

    > Cholera nie :)
    > Na oko jakieś 55kG
    > Teraz ujeżdża Yamahe 1700 też cruiser
    >
    > Szymon

    Dodając ja mniej więcej tyle ważę (123).
    I to ruszyło ze mną. Co prawda nie wiem jak
    by to wyglądało gdybym dowalił tyle bagażu co na
    XJ900 :)

    Szymon

  • 16. Data: 2011-08-20 05:29:56
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    >A czy to jest mały czy duży motor?
    > http://moto.allegro.pl/yamaha-virago-1100-bordowa-pe
    rla-stan-idealny-i1777025465.html

    > --
    > Yogi(n)

    A nie znacie takiego "dostawcy" z rejonu Wrocławia ?

  • 17. Data: 2011-08-20 06:00:23
    Temat: Chopper dla grubasa
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2011, 09:59:20 UTC+2 użytkownik Yogi(n) napisał:
    > Podpowiedzcie proszę jakiego choppera kupić. Na motocyklu jeździłem ostatnio
    > 20 lat temu i w związku z kryzysem wieku średniego postanowiłem znów
    > spróbować. Chodzi o spokojną jazdę, rekreacyjnie dwa, trzy razy w tygodniu
    > po ok. 100km.

    Jak kryzys wieku to tylko harley davidson , a jak dla mnie valkyrie rune ehh, to nie
    żaden czoper ani krujzer tylko motocykl z kategorii motocykl.

    > Problemem jest moja waga - prawie 130kg, wzrost 185 zakładam

    pedałować nie trzeba, chociaż z tymi davisonami ciort wie jak jest

  • 18. Data: 2011-08-20 10:16:02
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Yogi(n) pisze:
    > A czy to jest mały czy duży motor?
    > http://moto.allegro.pl/yamaha-virago-1100-bordowa-pe
    rla-stan-idealny-i1777025465.html

    Miałem 750. Ważę ok. 75 kg/180cm, żona (jako pasażer) 50 kg/150. Może
    być Ci ciasno. Druga sprawa: zawieszenie - ma bardzo mały skok, dla mnie
    było mało komfortowe.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2011-08-20 16:53:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j2o1hq$7co$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Ci ciasno. Druga sprawa: zawieszenie - ma bardzo mały skok, dla mnie było

    OK, dziękuję, rozważam zatem także Honda VT1100C, czy ten jest większy?

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2011-08-20 19:28:01
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Yogi(n) pisze:

    > OK, dziękuję, rozważam zatem także Honda VT1100C, czy ten jest większy?

    Teoretycznie tak, rozstaw osi w hondzie to 165 cm vs 152 w virago.
    Niestety sam nie jeździlem hondą i nie mogę ich porównać.
    Z dużych jest jeszcze Yamaha Wildstar 1600. Goldwinga raczej pewnie nie
    chcesz, to raczej oddzielna kategoria motocykli -> turystyczne szafy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr