  • 1. Data: 2012-12-19 07:42:04
    Temat: Chmura i BB
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Czy znacie jakąś chmurę dobrze współpracującą z BlackBerry?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2012-12-19 10:57:38
    Temat: Re: Chmura i BB
    Od: "Maciej M." <"@....>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał
    > Czy znacie jakąś chmurę dobrze współpracującą z BlackBerry?

    bbforum.pl - poczytaj :)
    No i pytanie, co chciałbyś tam trzymać?

  • 3. Data: 2012-12-20 08:28:46
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-12-19 10:57, Maciej M. @....> pisze:
    > Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał
    >
    > bbforum.pl - poczytaj :)
    > No i pytanie, co chciałbyś tam trzymać?

    Dwie rzeczy;
    -zsynchronizowanie zdjęć; chodzi o to, żeby zdjęcia zrobione BB
    przegrywały się automatycznie na konkretną/moją/lokalizację ftp, mój
    dysk sieciowy.
    -synchronizacja notatek.

    Obydwie sprawy rozwiązane którąś z 3 metod;
    1.Bezpośrednio na dysk komputera na zasadzie, że kiedy komputer włączony
    "wzywa" BBdo przesłania plików, ich synchronizacji,
    2.Za pośrednictwem mojego NAS/Synology, który jest dostępny z internetu
    i wewnątrz LAN; czyli czy komputer czy BB włączone to sprawdza stan
    plików z tym dyskiem sieciowym.
    3.Za pośrednictwem serwisu zewnętrznego.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 4. Data: 2012-12-20 10:19:59
    Od: osiek <o...@g...pl>

    BAREK pisze:

> [...]
    > i wewnątrz LAN; czyli czy komputer czy BB włączone to sprawdza stan
    > plików z tym dyskiem sieciowym.
    > 3.Za pośrednictwem serwisu zewnętrznego.

    Dropbox?

  • 5. Data: 2012-12-20 10:22:53
    Od: "Maciej M." <"@....>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał

    > 1.Bezpośrednio na dysk komputera na zasadzie, że kiedy komputer włączony
    > "wzywa" BBdo przesłania plików, ich synchronizacji,

    Coś takiego było... Nie pamiętam.

    > 3.Za pośrednictwem serwisu zewnętrznego.

    Spróbuj Memotoo, Funambol, itp.
    Być może coś się ruszy jeszcze wraz z BB10 ale jak wiesz, starsze terminale
    nie są i nie będą wspierane.

    Tak trochę wyskoczyłem w tym wątku a sam używam najtańszego BIS-a ;)

  • 6. Data: 2012-12-21 16:25:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-12-20 08:28, BAREK pisze:

> [...]
    > i wewnątrz LAN; czyli czy komputer czy BB włączone to sprawdza stan
    > plików z tym dyskiem sieciowym.
    > 3.Za pośrednictwem serwisu zewnętrznego.

    SugarSync - <https://www.sugarsync.com/products/mobile/blackberr
    y.html>

    K.

    --