    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Chinskie xenony
    Date: Tue, 13 Oct 2015 10:39:53 -0500

    "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message
    news:mvj7mh$88j$1@node1.news.atman.pl...

    > Pszemol, nie o to chodzi. Nie jest dla mnie istotne, czy tam
    > było zwarcie, czy nie. Te podróbki nie mogą być *bardzo* odległe
    > od oryginałów, bo szwindel by wyszedł natychmiast i nici z biznesu.
    > Jakiś parametr bez wątpienia był poza założeniami projektowymi
    > przetwornicy, ale to nie oznacza, że wolno jej z tego powodu
    > zapłonąć żywym ogniem. Może ulec trwałemu uszkodzeniu, ale ma
    > być fail-safe. A tu masz pożar w komorze silnika.

    Nie masz pożaru, bo inaczej się ta ścieżka sfajczy jak jest
    w obudowie przetwornicy, i inną temperaturę osiągnie
    ta metalowa puszka niż demonstracja spalenia otwartej.
    Tam nie ma na tyle paliwa na tej ścieżce (farba? soldermaska?)
    aby powstał pożar w komorze silnika...

    > To nie powinno być (jedynie) testowane, lecz znajdować się
    > w założeniach projektowych. Dla mnie to dostateczny powód
    > do masowego wycofania tej przetwornicy z rynku.

    Philips myśli inaczej. Prawnicy na 100% wybronią fimę
    z odpowiedzialności za ewentualny pożar bo klient kupił
    trefną żarówkę od oszusta, z nieautoryzowanego dealera.

    > A skąd wiesz, co będzie z oryginałem? Bańka jarznika się
    > rozszczelni, albo się elektrody odsuną na wertepach i możesz
    > mieć pożar pod maską.

    Liczę na to, że na takie testy z oryginalną bańką producent
    spędził trochę czasu - w końcu za tą wiarę płacisz kupując
    drożej markowy produkt od firmy takiej jak Philips czy Bosch.