    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Chinskie xenony
    Date: Mon, 12 Oct 2015 16:27:04 +0200

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    J.F. pisze:
> [...]
    [..]

    >Ale sprzedaż mu spada bo takich bubli jest za mało i idę o zakład że
    >przeszło 90% działa bez zająknięcia. Sam mam w samochodzie konwersję
    >H4 (zestaw palniki + balasty) którą zakładałem dobre 5 lat temu,
    >najtańszy chińczyk i śmiga do tej pory.

    No - tam byl zestaw, to musial dzialac, bo by sprzedawca zbankrutowal
    :-)

    Poza tym - masz D2S/D2R, czy D1 ?

    W D2 palnik jest samotny, balast zawiera wszystko.
    Trudno tam cos sp*, a nawet gdyby jakos palnik sp*, to powinno byc to
    uszkodzenie na ktore przetwornica jest zabezpieczona.

    W D1 zdaje sie sie, ze w tej skrzyneczce palnik ma zaplonnik. No to
    sp* mozna w wielu miejscach.

    Nie wykluczam tez, ze Chinczyk popelnil jakis blad w partii, ale
    zamiast zniszczyc, to sprzedal/oddal do utylizacji, a potem w gaszczu
    posrednikow towar z niesprawnego stal sie pelnowartosciowy.
    I to trudno powiedziec w ktorym kraju ...

    >Nie spotkałem się z nikim kto mówiłby na to żarówka, lampa i palnik
    >to najczęstsze określenia.

    Obracasz sie widac w fachowym srodowisku.
    Lampe zas latwo pomylic z calym "reflektorem".

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =d2s&search_scope=category-4140
    "Zarowka" jest dodana ok polowie aukcji - a one w wszystkie w
    kategorii "zarowki".

    >Nie, to jest zwykły kod 2D, rozwinięcie kodów paskowych, wyguglaj "2D
    >barcode". Jest wypalany laserowo.

    Nawet wypalany moze byc liniami, a jak te linie geste, to efekt
    "holograficzny" bedzie.

    >Bo ta podróbka jest wadliwa, może ma zwarcie w złączu?

    Moze i ma - ale tak czy inaczej - przetwornice pali.
    I zamiast zysku bedzie strata :-(

    >I co z tego? Nie takie rzeczy ze szwagrem po pijaki się naprawiało :)

    >uuuuu.. chłopie, zejdź na ziemie, kto Ci będzie to rozbierał? A jak
    >rozbierze to sorry - ingerencja użytkownika - nie uznajemy gwarancji.

    Moze i nie uznajemy, ale klient antyreklame zrobi :-)

    >To się uzwojenie przewinie. Niewykonalne?

    No, jak rdzen dobrze sklejony, uzwojenie zalane, karkas nietypowy,
    nawiniete drutem 0.03, itp - to blisko "niewykonalne".
    Sam ze szwagrem moze zrobisz, serwis tylko rzuci okiem "nie do
    naprawy, nowa 500zl". Czy wiecej ?

    >Słabo szukałeś :)

    Ostatnio nie szukalem to fakt, ale dawniej poniewieral sie jeden
    schemat i to chyba bardziej edukacyjny.

    >Mam gdzieś w zakładkach ale już nie mam czasu na grzebanie, do
    >fabryki
    trzeba.

    Tu jest uzyty SLA 2416MS. Znajdziesz pdf ?

    J.