  • Data: 2015-10-12 12:56:51
    Temat: Re: Chinskie xenony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    J.F. pisze:

    >Widziałeś nazwę użytkownika? Gościa szlag trafia że ktoś handluje tym
    >samym co on tylko prosto z fabryki za pół ceny to stara się zrobić im
    >złą prasę.

    Widzialem, i tym bardziej ostroznosc mi rosnie.
    Serwis powinien sie cieszyc z takiej konkurencji, bo szybko do niego
    klienco przyjda i zaplaca nie 200zl, ale 2000, a poszkodowani klienci
    sami zrobia opinie :-)

    >Daje przy tym popis niekompetencji, palniki HID nazywa żarówkami,

    Ale to moze byc dla uproszczenia - i tak wszyscy tak nazywaja.
    Palnika nie zrozumieja, lepszej nazwy nie ma.

    >nie wie co to hologram (kod 2D),

    Ja tego nie widzialem, ale tam moze byc jakis pseudoholograficzny
    element.
    Jak sie robi forme do wtryskarki, to moze juz mozna w niej wypalic
    bardzo drobniutki ksztalt, co sie bedzie troche jak hologram
    zachowywal.
    Czy ewentualnie pozniej jakos naniesc na wyrob.

    >a "przetwornica" (balast) jakoś dziwnie piszczy na oryginałach,
    >czyżby już wcześniej była uszkodzona?

    Istotnie dziwnie piszczy.
    Mozliwe ze naprawiana i dlatego nie bylo mu szkoda.
    Z drugiej strony - z oryginalami chodzi, a z podrobkami jednak dymi.

    >Ten balast jest spokojnie do naprawienia i gościu na pewno o tym wie,
    >dlatego tak beztrosko pozwolił jej się palić.

    No, jak taki dym z kondensatora leci, to moze i plytce zaszkodzic.
    Czy zwegli kawalek, czy sciezki odklei - juz jako nowa sprzedac sie
    nie da.
    A jak jeszcze tam w srodku uzwojenie przepali to moze byc bardzo zle.

    Swoja droga - xenony sa obecne na rynku z 15 lat, a schematow
    przetwornic w sieci nie widzialem.

    J.