  • 1. Data: 2012-06-26 18:46:37
    Temat: Chinskie stawki godzinowe :)
    Od: "nenik" <n...@N...gazeta.pl>

    https://www.elance.com/s/billwan/

    Duza ta "miska ryzu" :)idzie nowe.

    Punkt 5 jest dosc interesujacy :)

  • 2. Data: 2012-06-26 19:03:48
    Temat: Re: Chinskie stawki godzinowe :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nenik,

    Tuesday, June 26, 2012, 6:46:37 PM, you wrote:

    > https://www.elance.com/s/billwan/
    > Duza ta "miska ryzu" :)

    To jest duża miska? On nie produkuje - on projektuje PCB. Ci, co za
    miskę ryżu pracują będą montować.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-06-26 21:14:20
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-06-2012 o 18:46:37 nenik <n...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > https://www.elance.com/s/billwan/
    >
    > Duza ta "miska ryzu" :)idzie nowe.
    Sądzisz że u nas projektant pcb nie pracujący w Warszawie czy innym dużym
    mieście zarabia więcej?
    20$~=65zł/h *176 godz= ponad 11 kzł, pokaż mi gdzie tak płacą.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2012-06-26 21:25:10
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-06-26 21:14, janusz_kk1 pisze:

    > Sądzisz że u nas projektant pcb nie pracujący w Warszawie czy innym dużym
    > mieście zarabia więcej?
    > 20$~=65zł/h *176 godz= ponad 11 kzł, pokaż mi gdzie tak płacą.

    To zalezy od tego w jakiej firmie pracujesz i co projektujesz. Zreszta z
    tego co facet napisal raczej nie interesuja go zasilacze i zabawki
    diodowe a zaawansowane projekty i dlatego taka stawka. A sa chinczycy
    ktorzy wezma za zaawansowany projekt duzo mniej ale czesto nie maja
    referencji. Bardzo czesto placi sie za konkretny projekt plytki .

  • 5. Data: 2012-06-26 21:46:11
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 26.06.2012 18:46, nenik pisze:
    > https://www.elance.com/s/billwan/
    >
    > Duza ta "miska ryzu" :)idzie nowe.

    20$ za godzinę w porównaniu do 20zł za godzinę dla inżyniera w PL...

    Konop

  • 6. Data: 2012-06-26 22:27:03
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 26.06.2012 21:46, Konop wrote:

    > 20$ za godzinę w porównaniu do 20zł za godzinę dla inżyniera w PL...

    Jeszcze będziemy jeździć do Chin za pracą ;)
    Albo co gorsze - tu pracować za miskę ziemniaków jak już wszytko wykupią.

    Mirek.

  • 7. Data: 2012-06-27 00:05:13
    Od: " nenik" <n...@g...pl>

    > 20$ za godzine w porownaniu do 20zl za godzine dla inzyniera w PL...

    Sadze ze juz jest ten moment kiedy w Chinach placa lepiej.
    Stawki podobne to byly, ale w 2008 :)

    11k w wawce :) oj nie na kazdym rogu.

  • 8. Data: 2012-06-27 00:40:20
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-06-26 21:46, Konop pisze:

    > 20$ za godzinę w porównaniu do 20zł za godzinę dla inżyniera w PL...

    To ze ktos ma tytuł inzyniera nie znaczy ze potrafi chocby łopata rowy
    kopać. A dobry specjalista chce za godzine wiecej niz 20$.

  • 9. Data: 2012-06-27 03:34:43
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Piter <n...@s...com> napisał(a):

    > To ze ktos ma tytuł inzyniera nie znaczy ze potrafi chocby łopata rowy
    > kopać. A dobry specjalista chce za godzine wiecej niz 20$.

    Chcieć a dostać to dwie różne rzeczy. Chce 20 dolców a dostaje 20 zyli brutto.
    I się cieszy. Jak ja kocham takie pierdolenie że ktoś dużo zarabia. Zawsze
    takie historie opowiadają tacy co mało zarabiają. Coś mało rollsów i bentleyów
    na ulicach widać ja na super zarobki niektórych marzycieli.

  • 10. Data: 2012-06-27 07:45:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2012 22:05:13 +0000 (UTC), nenik napisał(a):

    > Sadze ze juz jest ten moment kiedy w Chinach placa lepiej.
    > Stawki podobne to byly, ale w 2008 :)
    > 11k w wawce :) oj nie na kazdym rogu.

    Z tym ze to chyba stawka freelancera, wiec brutto i z narzutami i bez
    zobowiazan.

    J.