  • 51. Data: 2011-01-25 23:27:49
    Temat: Re: Chinskie ceny wcią? budzą mój podziw...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 00:30:12 +0100, entroper wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >moze radiobudzik jakis? :)

    Ale one tez teraz marki First, czy Medion i z galka ..

    >Chociaz ja bym wybral cos z KF-em i podwójna przemiana (a'la sangean), nie
    >wiem czy to juz sie kwalifikuje jako drogie.

    I tak KF nie slucham, FM mi wystarczy.
    Ale jakby co to mam jeszcze Radmora, ale on tez nie ma syntezy (mozna
    dorobic).

    Kurde - zrob to sam zostalo ?

    J.

  • 52. Data: 2011-01-25 23:30:12
    Temat: Re: Chinskie ceny wciąż budzą mój podziw...
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

> [...]

    Chociaz ja bym wybral cos z KF-em i podwójna przemiana (a'la sangean), nie
    wiem czy to juz sie kwalifikuje jako drogie.

    e.

  • 53. Data: 2011-01-26 08:20:31
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    J. F. wrote:

> [...]
    >
    > I tak KF nie slucham, FM mi wystarczy.
    > Ale jakby co to mam jeszcze Radmora, ale on tez nie ma syntezy (mozna

    No czekaj, co to u ciebie "na gałkę"? Bo radioodbiorniki z syntezą też są na
    gałkę, przynajmniej te lepsze. Aha, w tej chwili radia z syntezą są dość
    tanie. Najtańsze było kiedyś jako zabawka w "Micky Mouse", jak dzieciaki
    jeszcze to czytały. Jako reklamę też coś takiego dostałem, a w sklepie
    kosztowały chyba 1EUR. A w telefonach komórkowych masz też, chcesz czy nie,
    radio FM bez gałki z syntezą.

    Waldek

  • 54. Data: 2011-01-26 09:35:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 09:20:31 +0100, Waldemar Krzok wrote:

    >No czekaj, co to u ciebie "na gałkę"? Bo radioodbiorniki z syntezą też są na
    >gałkę, przynajmniej te lepsze.

    Oprocz galki musi miec tez jeszcze kilka przyciskow na ulubione stacje
    :-)

    A w obecnej chinszczyznie to nie wiem czym sie kreci - kondensatorem
    czy potencjometrem ?

> [...]
    >kosztowały chyba 1EUR. A w telefonach komórkowych masz też, chcesz czy nie,

    No wlasnie - w telefonie, w mp3, w samochodzie - bez problemu.
    A ja chce radiobudzik, kuchenne czy male turystyczne/plazowe ale
    jednak z glosnikiem .. a budzi mnie rano nieznosny szum :-)

    J.

  • 55. Data: 2011-01-26 10:56:03
    Temat: Re: Chinskie ceny wciš? budzš mój podziw...
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > No wlasnie - w telefonie, w mp3, w samochodzie - bez problemu.
    > A ja chce radiobudzik, kuchenne czy male turystyczne/plazowe ale
    > jednak z glosnikiem .. a budzi mnie rano nieznosny szum :-)

    Aaaa. masz taki stary szumofon jak i ja mam :-)

    może coś z takich?
    http://www.oleole.pl/radiobudziki/sony-icf-c05ip.bht
    ml?from=okazje

    Poza tym to chyba każda "mikrowieża" ma w swoich funkcjach czas włączenia i
    wyłączenia i robi za budzik

  • 56. Data: 2011-01-26 11:19:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 11:56:03 +0100, gri wrote:
    >Aaaa. masz taki stary szumofon jak i ja mam :-)
    >
    >może coś z takich?
    >http://www.oleole.pl/radiobudziki/sony-icf-c05ip.bh
    tml?from=okazje

    Mniej wiecej, tylko co to za okazja za 200zl, no i nadal nie widze ile
    pamieci stacji ma :-)

    >Poza tym to chyba każda "mikrowieża" ma w swoich funkcjach czas włączenia i
    >wyłączenia i robi za budzik

    Ale to juz jednak cos wiekszego, a ma miejsca nie zajmowac. ..

    J.

  • 57. Data: 2011-01-26 11:23:09
    Temat: Re: Chinskie ceny wci?? budz? mój podziw...
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > Mniej wiecej, tylko co to za okazja za 200zl,

    Zapewne na lokalnym bazarze podobne kupisz taniej

    Mnie się nawet spodobał taki wygląd: za 110 zł
    http://www.oleole.pl/radiobudziki/dane-techniczne-ph
    ilips-aj3138.bhtml#content_2c
    Liczba stacji radiowych do zaprogramowania 20

    > no i nadal nie widzę ile pamięci stacji ma :-)

    Pamięci to one wszystkie maja miedzy 15 a 30 :-)

    Na aledrogo nie są wielokrotnie taniej

  • 58. Data: 2011-01-26 12:05:35
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > Mniej więcej, tylko co to za okazja za 200zl, no i nadal nie widzę ile

    Tu jest oferta dla tych co kupują na kontenery
    http://www.alibaba.com/products/radio_clock_fm/CN--1
    52801------------351-291,10-899.html

    http://www.alibaba.com/product-gs/360765723/FM_radio
    _clock.html

    Czyżby była ogromna forsa do zarobienia? Jaki to jest rynek?

  • 59. Data: 2011-01-26 12:35:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 13:05:35 +0100, gri wrote:
> [...]
    o_clock.html

    >Czyżby była ogromna forsa do zarobienia? Jaki to jest rynek?

    Moze i jest .. ale ja wlasnie takiego nie chce.

    Jak mam na tym wybrac ulubiona stacje na 104.9 MHz lub 93.6 ?

    J.

  • 60. Data: 2011-01-26 13:56:01
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Ale one tez teraz marki First, czy Medion i z galka ..

    kiedyś (dawno - 10lat?) kupiłem radiobudzik Thomson z syntezą (działa do
    dziś) i to jest chyba nadal aktualne słowo kluczowe do wyszukiwania.
    Znalazłem np. to:
    http://www.pixmania.pl/pl/pl/6195873/art/thomson/rad
    io-budzik-ct252cl-czar.html?srcid=1986&Partenaire=no
    kaut&CodePromo=oui#nclid=e96dff64c7767bd1844e01f4efb
    0361f

    ale wydaje mi się, że jest tego więcej.

    e.