    From: "huck" <2...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chińska tandeta?
    Date: Mon, 27 Apr 2009 16:02:01 +0200

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    news:gt3j58$qns$1@news.onet.pl...
    /.../

    > Trywialnie proste: za dzialania w trudnych warunkach, a ze chlopina ma
    > trudne zycie to juz chyba nikt nie watpi, czas nalicza sie podwojnie.
    ano moze tyn romet jest przecietnie lepszy od przecietnego chinskiego wyrobu
    ale moj znajomy tez twierdzi ze chinszczyzna sie nie psuje tak przez rok od
    zakupu.
    az do momentu kiedy 3 razy w ciagu dwóch tygodni mu tego skutersona
    naprawialem
    -wspólpracy odmówil wskaznik poziomu paliwa (kupiony nowy odmówil wspólpracy
    juz po tygodniu)
    -cos tam odpadlo zrywajac dwa gwinty M6 w nakretkach przygrzanych do ramy
    -ni z tego ni z owego zwikszyl sobie zuzycie paliwa o 30 % (jeszcze nie
    wykryto przyczyny)
    ach no i ten skuterson nie kosztowal 1800 w biedronce tylko 4300
    pzdr
    huck