  • Data: 2017-08-27 12:40:10
    Temat: Re: Chińczycy mnie rozwalili...
    Od: Bytomir Kwarigroch <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik sundayman napisał:

    > Czy to kiedyś, kiedyś tam w przyszłości, do kurwy nędzy, będzie możliwe
    > w Nadbałtyckim Mocarstwie ??...

    Raczej nie, Ty nie jesteś zwolennikiem dopłat rządowych, a tam ichni rząd
    dopłaca do przesyłek i oni też na tym zarabiają:) Przeca ichnia przesyłka
    pocztowa nie kosztuje 24usd, kurierska zresztą też.

    Takie prototypy.com nie mają szans przebić się tak jak chińczycy,
    najtańsza przesyłka kurierska z PL do USA to 120 PLN.
    A tu jeszcze była ostatnio podwyżka cen na poczcie o 20% bo
    na pińcet plusa brakowało.

    Kupić tanio, sprzedać drogo to każdy by chciał. Robisz czasem promocje
    na swoje sterowniki? Dajesz 2 w cenie 1?

    :)

    Tak czy siak, oferta ciekawa. Gdyby jeszcze zeszli z ceną przesyłki
    pocztowej i kurierskiej, byli by bezkonkurencyjni. Wklepałem sobie porównawczo
    1pcs na prototypy.com i 5pcs u chinolka i ceny są podobne.