  • 1. Data: 2009-07-14 09:19:47
    Temat: Chciałbym się upewnić - zepsuta 7600gs (?)
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    wczoraj po odpaleniu PC zauwazylem na monitorze rozowe kropki, na poczatku myslalem
    ze sa to
    badpixele, nastepnie odpalilem gre (quake III) i zwiesil mi sie caly system,
    zresetowalem - pozniej
    wlaczylem mniej wymagajaca gre - red alert 2, no i na gorze ekranu zaczely sie
    pojawiac kolorowe
    paski, pozniej po wylaczeniu gry odpalilem film (xvid avi) i zaczal sie zwieszac co
    5sek, pozniej
    zresetowal mi sie PC (BSOD), po zalogowaniu do systemu zobaczyłem cos strasznego,
    mianowicie:
    http://vcore.pl/img/bsod/P1040864.jpg
    http://vcore.pl/img/bsod/P1040865.jpg
    http://vcore.pl/img/bsod/P1040867.jpg
    http://vcore.pl/img/bsod/P1040868.jpg

    Taki stan pojawia sie co jakis czas (20-30min) po kilku sek zawiesza sie system, a
    nastepnie wylacza
    sie monitor, czasami udaje sie go wlaczyc od nowa i pojawia sie pulpit bez zadnej
    skazy, a czasami
    komputer sie resetuje

    Chcialbym sie upewnic czy jest to padnieta karta graficzna czy MOŻLIWE ze jest to
    jakis inny
    uszkodzony element?

    karta 7600gs gigabyte PCI-E

    Sterowniki i directX przeinstalowalem, nic nie pomogło

    Pozdrawiam,
    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 2. Data: 2009-07-14 11:16:42
    Temat: Re: Chciałbym się upewnić - zepsuta 7600gs (?)
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-07-14 11:19, *vcore* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > nowa i pojawia sie pulpit bez zadnej skazy, a czasami komputer sie resetuje

    Najpierw sprawdź chłodzenie (75% szansy, ze stoi wentylator) - później
    zasilacz (pożycz jakiś dobry) i dopiero na końcu bym stawiał na kartę.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2009-07-14 11:27:04
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Mirek Ptak pisze:
    > Najpierw sprawdź chłodzenie (75% szansy, ze stoi wentylator) - później
    > zasilacz (pożycz jakiś dobry) i dopiero na końcu bym stawiał na kartę.

    Ta karta ma pasywne chłodzenie - taki duzy zloty radiator z 'heat pipe'
    Temperatura 65st. po obnizeniu do 50 ( przy pomocy domowego wentylatora :) ) nadal
    wystepuja te same
    błedy - a zasilacz, cóz - nigdy nie mialem z nim problemow, karte mam juz ponad 2 (a
    moze 3)lata i
    od poczatku działa wlasnie z tym zasilaczem

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 4. Data: 2009-07-15 08:21:08
    Od: Olek <o...@u...eu>

    vcore wrote:

    > po zalogowaniu do systemu zobaczyłem cos strasznego, mianowicie:
    > http://vcore.pl/img/bsod/P1040864.jpg
    > http://vcore.pl/img/bsod/P1040865.jpg
    > http://vcore.pl/img/bsod/P1040867.jpg
    > http://vcore.pl/img/bsod/P1040868.jpg

    wygląda jak uszkodzona pamięć RAM na karcie grafiki. Pożycz od kogoś
    inną i sprawdź samego kompa, jeśli będzie ok to walnięta karta.