  • 31. Data: 2012-07-26 11:10:51
    Temat: Re: Chapsy - używa ktoś?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-26 09:53, AZ pisze:

    > Spadac i szlifowac sie naucz. No.

    Mlody padawanie, sluchaj co Ci powiem, a co mnie moj miszcz powiedzial.
    "CZARNYM DO DOLU!!!" i mial on na mysli opony.
    Dzieki zastosowaniu tej rady nie bedziesz musial szlifowac.

    pozdr
    newrom :P
    PS. ew jakbys mial lepsza pozycje to moze tez by pomoglo.
    PPS. w telewizorze mowili ze kawasaki nindza 250 sa zjebane i
    wlasciciele powinni sie udac do serwisu.
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 32. Data: 2012-07-26 11:17:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-26, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Mlody padawanie, sluchaj co Ci powiem, a co mnie moj miszcz powiedzial.
    > "CZARNYM DO DOLU!!!"

    Padawanie swojego miszcza, powiedz swojemu miszczowi, ze jest rasista.

    > PPS. w telewizorze mowili ze kawasaki nindza 250 sa zjebane i
    > wlasciciele powinni sie udac do serwisu.

    Honda nie wzywa i nie ma problemu, a problemy z napinaczem jak byly tak
    pewnie do dzis sa ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-07-28 10:18:35
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to na rzepy, a nie na zamek błyskawiczny.
    >
    > Przynajmniej tak słyszałem.

    Mi kolega mówił, że pod Błękitną Ostrygą mają takie na zamek
    błyskawiczny.

    Pewnie stąd to "ziuuu", o którym słyszał kolega Amila, yyy, Amil.
    To jak się mówi: "ten Amil" czy "ta Amila", bo już sam nie wiem. (:

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 34. Data: 2012-07-28 13:17:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-28 10:18, Jasio pisze:

    > To jak się mówi: "ten Amil" czy "ta Amila", bo już sam nie wiem. (:

    Mowi sie "Amil, zwany Amilem".

    pozdr
    newrom