    From: Piotr-X <h...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Cenzura ! ?
    Date: Tue, 10 Feb 2009 00:00:49 +0100

    Tomasz Kniaz wrote:

    > Skad porownanie do &TP? Wykupili banery na TPB?

    1. Jak już pisałem TPSA blokowało niektóre strony , można dyskutować o
    przyczynach, ale fakt pozostaje faktem .
    2. piratebay.org było w niektórych krajach formalnie blokowane, potem wygrywali
    sprawy w sądach i znów ich odblokowywali .

    Szczegółowo nieznałem sytyacji, dlatego zadałem pytanie na forum.

    > [ciach]

    > Czyli jak neo@tp nie dziala to wina echelona? ;)

    Niewiem, ale skoro jesteś takim mądry to mi udowodnij, że ta ostatnia wpadka
    TPSA ( mam nadzieje żę wiesz oczym mówię ) to był tylko przypadek !