  • Data: 2011-07-18 12:58:31
    Temat: Re: Ceny używanych BMW
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile je kupił po takiej cenie jaką podają w katalogach to dużo,
    > ale wiem z doświadczenia, że w BMW można bardzo dużo ugadać.
    > Zwłaszcza jeśli jest się "stałym" klientem. Mógł oddać 6 w rozliczeniu
    > i wziąć np. X6 za złotówkę.

    Oczywiście, że nikt normalny takiego auta nie kupuje w cenie z reklamówki
    wiszącej obok auta w salonie.

    > Cena nowej to już w ogóle kosmos. :) Między 25 tysięcy, a 60 tysięcy
    > jest spora różnica... między 250, a 600 już trochę mniejsza. :)
    > Ktoś kto kupuje 6 albo ma kasę, albo chce udawać, że ma kasę*. Jeśli
    > ma kasę, to kupi nowe, jeśli chce udawać, że ma to to może być za dużo.
    > Prawda jest taka, że te ceny na allegro i w salonach, to ceny za które
    > auta się nie sprzedają, bo ciągle tam stoją. Nie widziałem 6 za 150
    > koła, więc pewnie za tyle się sprzedają. :)

    Prawda jest taka, że jak rozmawiałem w Katowicach w maju 2010 z obsługą to
    mieli sprzedane auta które jeszcze nawet nie przypłyneły do europy. /X6, X5/
    To co mieli 'zakontraktowane' na początku roku dawno było sprzedane, a wtedy
    mogli zrealizować zamówienie na koniec roku, no najwcześniej na
    wrzesień/pażdziernik. Nie wiem co się porobiło ale kiedyś w salonie BMW było
    cicho i spokojnie jak w kościele, teraz gdzie nie byłem czy to wrocław czy
    katowice, bielsko gwarno jak na bazarze.