  • Data: 2019-07-22 10:47:43
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-21 22:26, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Bo przyjęło zlecenie. Będą wstawiali swoje sprzęgła do skutku. Tak
    > działa ASO.
    > Nie może mi ASO Kia powiedzieć, że nie potrafią wymienić w modelu Kia
    > dostępnym na polskim rynku części eksploatacyjnej przewidzianej do
    > wymiany przez producenta auta. Szybko starciliby autoryzację producenta.

    ASO to waarsztat. Jest w tym jakaś wyższa jakość, ale cudów nie ma. Jak
    wymieniają sprzęgło to biorą za sprzęgło. Jak się okaże coś więcej to
    biorą więcej. Jak nie dobiorą części to poczekasz na kolejne. Jak nie
    podołają to się z nimi pobujasz. Tak samo nie zawsze robią na czas, nie
    zawsze albo nie wszystkie dają auta zastępcze. Tak ja to widzę po swoich
    doświadczeniach.