eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCeny serwisu › Re: Ceny serwisu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny serwisu
    References: <mnqekw2v2r34$.1vpcs63ujem4p$.dlg@40tude.net>
    <qgnpln$416$2@dont-email.me>
    <18j73ifagh4q9.1mrey27x7krg9$.dlg@40tude.net>
    <qgt9oe$jif$1@dont-email.me> <qgu7ao$421$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32e0f0$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <qgunkf$c48$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32e521$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <qgup5t$cq0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32ea47$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <qguq3f$dan$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32f775$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <qh128g$et2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <qh1ell$kq4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <1j2axxxwxkfgw.1qrzca77s6qo0$.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <16htjypnu0htj$.3lbw7gxmjs0n.dlg@40tude.net>
    Date: Sun, 21 Jul 2019 14:42:33 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 52
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.47.225.219
    X-Trace: 1563712954 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 532 37.47.225.219:7700
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2660264
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .07.2019 o 14:27 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Dnia Sun, 21 Jul 2019 14:13:56 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    >> W dniu .07.2019 o 13:51 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
    >>> Wykorzystanie trudnej sytuacji klienta ? :-)
    >>>
    >> Jakie wykorzystanie? - rozważam sytuację, kalkuluję, daję cenę i termin.
    >> Klient może zostawić auto lub pojechać poszukać innego, gdzie będzie
    >> miał
    >> szybciej i taniej.
    >
    > Ale mowisz mu uczciwie "VW nie robie, bedzie drozej",
    > czy "skoro mu tak zalezy, to 5000 " :-)
    >

    Oczywiście wiem do czego zmierzasz :-) - ale spójrz na to szerzej. Ja
    zerknąłem pod maskę (widzę, że ciasno i trzeba będzie "sanki rozpiąć"),
    kalkuluję to co napisałem powyżej i podaję cenę.
    Ty chcesz abym znał ceny wymiany sprzęgła we wszystkich modelach i markach
    (sam miałem dwa auta francuskie, w których robocizna za sprzęgło u tego
    samego mechanika w tym samym czasie różniła się o 100% - modus i scenicII,
    nie pamiętam już gdzie było drożej) i zapoznawał klienta ze średnią w
    regionie.
    Ja wiem, że tu mogę mieć problem (czasu, części, narzędzi) - uwzględniam
    to w koszcie naprawy i informuję klienta. Pasuje mu ta cena to zostaje, za
    drogo - idzie szukać gdzie indziej. Gdzie tu oszustwo?


    TG


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: