  • Data: 2017-07-15 09:55:48
    Temat: Re: Ceny samochodow w salonie a cennik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Jul 2017 10:50:37 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Jeden cennik jest po to, aby był jeden cennik i nie ma ryzyka, że
    > praktykant pomyli cenniki i sprzeda coś za tanio.

    A przy upustach sie nie pomyli ?

    > Poziom cen w takim cenniku jest odpowiedni do pokrycia kosztów
    > zabawy z jednym marudzącym, detalicznym klientem, który wstąpił do
    > sklepu w czasie spaceru. Cała reszta klientów dostaje różne rabaty.

    Tylko musi se upomniec

    > Takie zwyczaje handlowe spotykałem często w firmach w Niemczech a
    > było to kiedyś zupełnie niezrozumiałe dla ich potencjalnych
    > polskich klientów, często hurtowników, którzy po wysłaniu
    > anonimowego (bo w Polsce ludzie chronią swoją prywatność i często
    > nawet imienia i nazwiska nie piszą) zapytania: "a ile to u was
    > kosztuje", otrzymywali taki cennik i rezygnowali, bo "panie, to
    > pierońsko drogo".

    no i poszli do konkurencji. I tam kupili.
    A sprzedawca z awersja do anonimow nawet nie mial okazji rabatu
    przedstawic.

    Czy sie myle i teraz wiecej klientow jest swiadomych, idzie tam, gdzie
    uslyszeli najdrozej i zaczynaja od rabatu :-)

    Czy sie myle, i sprzedawca dobrze stoi, bo on nie sprzedaje 1 sztuki,
    tylko 100, z wlasciwym rabatem ...

    J.