    From: "All" <t...@t...net>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ceny opon w swietle sezonu
    Date: Mon, 27 Feb 2012 20:50:30 +0100

    "Tmek" w news:4f4bb994$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    /.../

    > Czyli pewnie jeden pies, albo 20zl roznicy.
    >
    > Pzdr

    No nie wiem...
    Albo raczej dobrze wiem, jak to jest z tym, czego sam uzywam
    od trzech sezonów i akurat przyszedł czas wymiany (po 20kkm).

    Pluję se w brodę, że nie zrobiłem zakupu nawet miesiąc temu!
    Wtedy była cena poniżej 300zeta za sztukę. Dzisiaj jest to powyżej
    400 a zdarzaja sie cwaniaki co dają cenę 600! Obłęd.
    W takim na przykład oponeo zrobili sobie automat, który im __codziennie__
    zwiększa ceny o kilka złotych! Wiem co mówię, bo od tygodnia latam
    i nie wiem gdzie skubnąć. W końcu najtaniej znalazłem u czechów pod Pragą.
    Tylko może sie okazać, że odpowiedzą standardowo, czyli: "niestety, tej opony
    już nie mamy - możemy zamówić" - a w ofercie oczywiście jest z pełnym stanem
    magazynowym i w rozsądnej cenie.
    Czyżby cięższe czasy dla dwuśladów?
    Tak czy siak - kupować trzeba zimą!!

    Tsy przykłady

    NetCar - 500.-
    http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/enduro/pirell
    i+mt+60+front+90+90+21+54h+m+c+tl,,0,5-0,115527445,s
    zi.html
    Oponeo - 400.-
    http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/pirelli
    -mt-60-90-90-21-54-h-przod-tl-m-c
    Intermotors - 610.-
    http://sklep.intermotors.pl/product-pol-30676-PIR028
    1800-Opona-Pirelli-90-90-21-M-C-54H-TL-MT-60-przod.h
    tml

    All
    KLE500
    Pirelli MT60