  • Data: 2012-09-17 13:36:15
    Temat: Re: Ceny iPhone'a 4 i 4S W Stanach
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 11:55:08 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Bez obrazy, ale sprawiasz wrażenie, że twoje predyspozycje intelektualne są
    > wręcz stworzone do zostania zagorzałym fanem Apple.
    > Wczoraj po 20 dostałeś link, z wszystkimi danymi jak sobie sprawdzić ceny w
    > USA a ty wciąż zadajesz kompletnie dziwne pytania.

    Dziekuje za jakze ogledne nazwanie mnie idiota. W sumie to nie tak zle -
    jak pomysle, ze zamiast idiota moglbym byc np. chamem, to az mnie ciarki
    przechodza.

    Moze to dla ciebie zaskoczenie, ale nie wszyscy spedzaja zycie na sledzeniu
    rynku smartfonow i nie kazdy orientuje sie w polityce cenowej Apple.
    Nastepnym razem po prostu nie odpowiadaj, skoro tyle cie to kosztuje...

    A z linka skorzystalem i naprawde nie wiem, jakie "dziwne pytania" pozniej
    zadawalem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał