  • Data: 2005-07-12 12:20:17
    Temat: Re: Ceny Netu z Tepsy
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <db05o0$s3v$1@inews.gazeta.pl> Sied@r napisał(a):

    > ciekaw jestem swoja droga jaka jest cena na TPnet.pl ?

    Od 950 do 650 zł/Mbit
    TPnet.Global ma o +50 zł wyższą cenę za Mbit (hm... z chęcią kupię dostęp
    od TPNetu tylko Global za 50 zł/Mbit :> ) Co prawda sami sprzedają
    Tptransit.global od 450 do 270 zł/Mbit

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+