  • 21. Data: 2013-02-20 00:08:17
    Temat: Re: Centralny zamek itp - problem
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Feb 2013 20:56:40 +0100 osobnik zwany jerzu napisał:

    > Zgadzam się w 100%. Ja już musiałem reanimowac ten zamek bo za cholerę
    > nie mogłem się dostać do silnika.

    bo kluczyk się wyciera od stacyjki i po pewnym czasie nie otwiera.
    Najprościej otworzyć zapasowym :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2013-02-20 00:13:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Feb 2013 21:21:47 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Mam niejakie wątpliwości:
    > zamek w maluchu:
    > http://allegro.pl/zamek-pokrywy-bagaznika-126p-i3031
    488363.html zamek w
    > kwadracie:
    > http://allegro.pl/zamek-maski-silnika-fiat-125p-nowy
    -i2907923591.html W
    > kwadracie wystarczyło lekko unieść prawą stronę maski i z 'wyczuciem'
    > pociągnąć do 'przodu' - wyskakiwała bez problemu w nowych samochodach :)
    > Maluchowski był trochę lepiej rozwiązany i naprawdę nie przypominam
    > sobie, by tak bez problemu w nowym to zrobić. Po jakimś czasie
    > eksploatacji być może - wtedy to nawet jednym kluczykiem pół parkingu
    > można było otworzyć ;)

    podnosiło się z dwóch stron za rogi maski (te przy szybie) i wtedy trzeba
    było pacnać pięścią w zamek pionowo. I się otwierał. jak za mocno ciągnęli
    to się maska odginała i robił się "motylek" ;)

  • 23. Data: 2013-02-20 08:16:02
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 00:13, masti pisze:
    (...)
    > podnosiło się z dwóch stron za rogi maski (te przy szybie) i wtedy trzeba
    > było pacnać pięścią w zamek pionowo. I się otwierał. jak za mocno ciągnęli
    > to się maska odginała i robił się "motylek" ;)

    Eeee, to lipa - potrzeba do operacji dodatkowej osoby, albo chwytnego
    ogona :) Kwadrata się otwierało samemu i ogon nie był potrzebny ;)

  • 24. Data: 2013-02-20 09:49:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Feb 2013 08:16:02 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Eeee, to lipa - potrzeba do operacji dodatkowej osoby, albo chwytnego
    > ogona :) Kwadrata się otwierało samemu i ogon nie był potrzebny ;)

    ale za to po otwarciu złotówka w skrzynkę bezpieczników i odjazd :)

  • 25. Data: 2013-02-20 12:08:25
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-02-20 09:49, masti pisze:

    > ale za to po otwarciu złotówka w skrzynkę bezpieczników i odjazd :)

    Aaa - ale ty mówisz o bagażniku, a tu chodzi chyba bardziej o pokrywę
    silnika.
    BTW - był jeszcze inny patent: można było spreparować wtyczkę
    (połączeniu dwóch pinów), którą wpinało się w gniazdo na wiązce w podszybiu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 26. Data: 2013-02-20 13:42:35
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 12:08, LEPEK pisze:

    > Aaa - ale ty mówisz o bagażniku, a tu chodzi chyba bardziej o pokrywę
    > silnika.

    Masti pisał o tym co z przodu :)

    > BTW - był jeszcze inny patent: można było spreparować wtyczkę
    > (połączeniu dwóch pinów), którą wpinało się w gniazdo na wiązce w
    > podszybiu.

    Takie rozwiązanie można było bez problemu zastosować również
    w kwadracie, czy poldonie (pewnie w wielu innych też). Tyle, że
    tam potrzebny był jeszcze pin extra do rozrusznika (nowsze maluchy
    też tak miały). Odpinało się gniazdo od stacyjki, wpinało swoje
    i voila. Jedynie trzeba było złamać blokadę kierownicy...

  • 27. Data: 2013-02-20 17:03:10
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 23:08:17 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >bo kluczyk się wyciera od stacyjki i po pewnym czasie nie otwiera.
    >Najprościej otworzyć zapasowym :)

    Ja kluczem od stacyjki za cholerę nie otworzę silnika. Mam dorobiony
    drugi, taki bez immo i on służy do tych celów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280