-
Data: 2010-04-26 14:36:07
Temat: Re: Centralka all-in-one.
Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> a napisz cos wiecej na temat specyfiki firmy i jej dzownienia, czego
> potrzebuje i co byscie chcieli osiagnac?? Abys przypadkiem nie wylal
> dziecka z kapiela!?
Główna siedziba firmy posiada 8 pomieszczeń, stąd minimum 8 linii wew.,
ale samych pracowników jest około 12 i dobrze by było gdyby każdy miał
swój oddzielny aparat telefoniczny, choć nie jest to warunek krytyczny.
Poza główną siedzibą są jeszcze 2 biura w tej samej miejscowości i to
wszystko jest wpięte Centrex-a, reszta biur i oddziałów rozmieszczona po
całym kraju, poza Centrex-em
Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak:
Kupa różnych planów taryfowych i abonamentowych z różnymi rabatami,
około 30% połączeń jest wewnątrz firmy, za połączenia poza Centrex
oczywiście płatne. 40% to połączenia do podmiotów zewnętrznych, 20%
połączenia międzynarodowe, 10% komórki(firma posiada też służbowe
telefony komórkowe w Plusie i pracownicy starają się z nich wykonywać
połączenia do innych "komórkowców"). Jednoczesnych połączeń wychodzących
z kwatery głównej nie ma i nie będzie więcej jak 3-4, w oddziałach
zewnętrznych jedno, góra dwa jednoczesne połączenia.
Dodatkowo kilka telefonów VoIP z prepaidem we Freeconet w głównej
siedzibie firmy, jak ktoś chce to sobie z nich korzysta, jak nie, to nie.
Kiedyś firma posiadała jakąś centralkę, ale dała się namówić na Centrex,
między innymi dlatego, że sprzedawca z tpsa obiecywał, iż placówki z
innych miast też w przyszłości będę mogły być do niego wpięte.
Dodatkowo jest jeszcze jakaś umowa z Netią, z przed kilku lat, na
korzystanie z ich prefixu, z tego też ludzie sobie korzystają jak im się
podoba.
Co chcę osiągnąć?
Ponieważ w każdej placówce jest internet, albo DSL, albo NEO z tpsa,
plan jest taki:
Główna siedziba przechodzi z Centrex-a, na własną centralkę i
obligatoryjnie na VoIP, jako backup na wypadek awarii internetu
pozostaną 2-3 linie analogowe. Placówki odległe też przechodzą na
VoIP-a, poprzez jakieś routery/bramki, analogi jako backup.
Oczywiście operator VoIP-a będzie jeden dla wszystkich lokalizacji, nie
koniecznie Freeconet.
Ładnie to sobie obmyśliłem?;)
Może mój plan ma jakieś wady, o których jeszcze nie wiem?
Następne wpisy z tego wątku
- 27.04.10 19:01 r.
- 28.04.10 03:51 mic49
- 28.04.10 04:04 mic49
- 28.04.10 07:42 a...@p...pl
- 28.04.10 13:42 nadir
- 28.04.10 13:54 nadir
- 28.04.10 14:22 nadir
- 28.04.10 16:22 Stefan
- 28.04.10 21:54 a...@p...pl
- 29.04.10 18:03 mic49
- 02.05.10 12:26 amir
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO