eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCentralka all-in-one.Re: Centralka all-in-one.
  • Data: 2010-04-26 14:36:07
    Temat: Re: Centralka all-in-one.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > a napisz cos wiecej na temat specyfiki firmy i jej dzownienia, czego
    > potrzebuje i co byscie chcieli osiagnac?? Abys przypadkiem nie wylal
    > dziecka z kapiela!?

    Główna siedziba firmy posiada 8 pomieszczeń, stąd minimum 8 linii wew.,
    ale samych pracowników jest około 12 i dobrze by było gdyby każdy miał
    swój oddzielny aparat telefoniczny, choć nie jest to warunek krytyczny.
    Poza główną siedzibą są jeszcze 2 biura w tej samej miejscowości i to
    wszystko jest wpięte Centrex-a, reszta biur i oddziałów rozmieszczona po
    całym kraju, poza Centrex-em
    Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak:
    Kupa różnych planów taryfowych i abonamentowych z różnymi rabatami,
    około 30% połączeń jest wewnątrz firmy, za połączenia poza Centrex
    oczywiście płatne. 40% to połączenia do podmiotów zewnętrznych, 20%
    połączenia międzynarodowe, 10% komórki(firma posiada też służbowe
    telefony komórkowe w Plusie i pracownicy starają się z nich wykonywać
    połączenia do innych "komórkowców"). Jednoczesnych połączeń wychodzących
    z kwatery głównej nie ma i nie będzie więcej jak 3-4, w oddziałach
    zewnętrznych jedno, góra dwa jednoczesne połączenia.
    Dodatkowo kilka telefonów VoIP z prepaidem we Freeconet w głównej
    siedzibie firmy, jak ktoś chce to sobie z nich korzysta, jak nie, to nie.
    Kiedyś firma posiadała jakąś centralkę, ale dała się namówić na Centrex,
    między innymi dlatego, że sprzedawca z tpsa obiecywał, iż placówki z
    innych miast też w przyszłości będę mogły być do niego wpięte.
    Dodatkowo jest jeszcze jakaś umowa z Netią, z przed kilku lat, na
    korzystanie z ich prefixu, z tego też ludzie sobie korzystają jak im się
    podoba.

    Co chcę osiągnąć?
    Ponieważ w każdej placówce jest internet, albo DSL, albo NEO z tpsa,
    plan jest taki:
    Główna siedziba przechodzi z Centrex-a, na własną centralkę i
    obligatoryjnie na VoIP, jako backup na wypadek awarii internetu
    pozostaną 2-3 linie analogowe. Placówki odległe też przechodzą na
    VoIP-a, poprzez jakieś routery/bramki, analogi jako backup.
    Oczywiście operator VoIP-a będzie jeden dla wszystkich lokalizacji, nie
    koniecznie Freeconet.

    Ładnie to sobie obmyśliłem?;)
    Może mój plan ma jakieś wady, o których jeszcze nie wiem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: