  • 11. Data: 2012-12-18 16:50:56
    Temat: Re: Centralka PBX mini-mini
    Od: "Krzysztof." <t...@w...pl>

    Użytkownik "raqs" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:50cef7b3$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...

    > No właśnie jest coś takiego, jak DGT-5, ale jakoś nie moge w sieci na to
    > trafić.
    Chyba pomylileś nazwy i dlatego nie możesz znaleźć - DCT-5
    1 miejska 5 wewnętrznych różne opcje w zależności od wersji

    K.

  • 12. Data: 2012-12-18 18:25:16
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 18.12.2012 10:19, qlphon wrote:

    > ja używam w pracy i w domu QNAP'ów
    > (http://www.qnap.com/en/index.php?lang=en&sn=822&c=3
    51&sc=514)

    Aaaa! o tym mowa. Ja myślałem że Ty znasz jakiś darmowy hosting, na
    którym można sobie (przykładowo) Asteriska postawić.
    Z drugiej strony Qnap... hmm... można to uruchomić na czymś znacznie,
    znacznie tańszym, ale jak ktoś ma - czemu nie.

    Mirek.

  • 13. Data: 2012-12-19 10:24:48
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Ja myślałem że Ty znasz jakiś darmowy hosting, na którym można sobie
    > (przykładowo) Asteriska postawić.

    chyba większość operatorów voip daje taką funkcjonalność.
    popytaj na grupie alt.pl.voip - na pewno ktoś Ci doradzi jakie wybrać
    aparaty, jaką centralkę i z jakiej firmy skorzystać

    biznesowo, możesz skorzystać z oferty GTS - oferują rożne rozwiązania
    głosowe
    nawet na kilka numerów

    > Z drugiej strony Qnap... hmm... można to uruchomić na czymś znacznie,
    > znacznie tańszym, ale jak ktoś ma - czemu nie.

    oczywiście - o tym tez informowałem - qnap jest jednym z droższych,
    ale przynajmniej jest semi-profi - jest stabilny i przewidywalny -
    w firmie - nie do przecenienia

    pzdr