  • Data: 2012-12-18 10:19:11
    Temat: Re: Centralka PBX mini-mini
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mógłbyś rzucić jakiś konkretny przykład?

    ja używam w pracy i w domu QNAP'ów
    (http://www.qnap.com/en/index.php?lang=en&sn=822&c=3
    51&sc=514)

    ale ponoć synology robią to samo a są tańsze
    i ktoś jeszcze kiedyś polecał gearbox'a - ale z tymi producentami ja nie mam
    doświadczenia...

    tu możesz popatrzeć jaki soft masz "standardowo suportowany" przez
    producenta
    http://www.qnap.com/en/index.php?lang=en&sn=859

    w twoim przypadku zapewne będzie Cię interesować Asterisk
    ale jak wrzucisz jeszcze Optware IPKG
    to możesz dostać zawrotu głowy od możliwości instalacji pakietów ipkg
    np. http://www.nslu2-linux.org/wiki/Optware/Packages

    pzdr