  • 1. Data: 2009-04-08 14:02:00
    Temat: Cena za minute do wszystkich...
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    ...powinna wynosić 19 groszy, czyli już tylko 10 groszy taniej niż oferuje
    Play Fresh. Niecała złotówka za 5 minut rozmowy to moje marzenie :) Pytanie
    nie jest czy, ale kiedy się spełni.

    --
    - Kucing -

  • 2. Data: 2009-04-08 14:10:16
    Temat: Re: Cena za minute do wszystkich...
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości
    > ...powinna wynosić 19 groszy, czyli już tylko 10 groszy taniej niż oferuje
    > Play Fresh. Niecała złotówka za 5 minut rozmowy to moje marzenie :) Pytanie
    > nie jest czy, ale kiedy się spełni.

    Kupując starter Playa na allegro za 3.99 masz 9pln na wydzwonienie. Wychodzi
    około niecałe 14 groszy - do wszystkich. Oczywiście po aktywacji Play Fresh
    Marzenia się spełniają?

  • 3. Data: 2009-04-08 14:20:29
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 16:10:16 +0200, tomaa33 napisał(a):

> [...]
    > około niecałe 14 groszy - do wszystkich. Oczywiście po aktywacji Play Fresh

    Przy kombinowaniu to ma 29 groszy za godzinę w Era, w Play 5 groszy
    wewnątrz sieci. Kupowanie kilku starterów i dzwonienie co chwilę z innego
    numeru to kombinowanie. Chodzi moim zdaniem o zwykłe, proste dzwonienie po
    19 groszy (brutto) wszędzie. Myślę, że nie szybko (poza ofertam i
    korporacyjnymi z kilkudziesięcioma abonamentami dla rozmawiających tysiące
    minut miesięcznie), to kwestia raczej lat.

    Może na Euro ;)

    Pozdrawiam
    Tony

  • 4. Data: 2009-04-08 14:25:40
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    a moim marzeniem jest, żeby wszyscy mieli telefony z programem skypopodobnym i
    wszędzie był net i można byłoby dzwonić bez ograniczeń powiedzmy za 50 zł
    miesięcznie (to opłata za ten net)

  • 5. Data: 2009-04-08 14:55:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "tomaa33" napisał:

    > Kupując starter Playa na allegro za 3.99

    Najtańsza jest za 5,89. Hint: starter nóg nie ma ;->

    > masz 9pln na wydzwonienie. Wychodzi około niecałe 14 groszy - do
    > wszystkich.

    Wychodzi niecałe19 groszy, a dokładnie:
    0,18978888888888888888888888888891 PLN ;-)

    > Marzenia się spełniają?

    Ano, przynajmniej przez pierwsze 31 minut ;-)
    A ja sobie wyliczyłem, że w abonamencie wynosi mnie ok. 15 gr/min. do
    wszystkich i teraz mogę pomarzyć o bardziej konkretnych rzeczach ;->

    JoteR

  • 6. Data: 2009-04-08 14:57:30
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A ja sobie wyliczyłem, że w abonamencie wynosi mnie ok. 15 gr/min. do
    > wszystkich

    a może powiesz w jakiej sieci i przy jakim abonamencie??

  • 7. Data: 2009-04-08 15:34:12
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Ano, przynajmniej przez pierwsze 31 minut ;-)
    > A ja sobie wyliczyłem, że w abonamencie wynosi mnie ok. 15 gr/min. do
    > wszystkich i teraz mogę pomarzyć o bardziej konkretnych rzeczach ;->

    He, he, brutto też schodzę do poziomu poniżej 20 gr za min.

  • 8. Data: 2009-04-08 15:44:16
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > ...powinna wynosić 19 groszy, czyli już tylko 10 groszy taniej niż oferuje
    > Play Fresh. Niecała złotówka za 5 minut rozmowy to moje marzenie :)
    > Pytanie
    > nie jest czy, ale kiedy się spełni.

    Pakiet w prepaid Play 50 minut za 9 zł. jednorazowo na miesiąc. Oferty
    biznesowe Play bez telefonu od 13 gr. netto.

  • 9. Data: 2009-04-08 15:46:57
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    >a moim marzeniem jest, żeby wszyscy mieli telefony z programem
    >skypopodobnym i
    > wszędzie był net i można byłoby dzwonić bez ograniczeń powiedzmy za 50 zł
    > miesięcznie (to opłata za ten net)

    Jestem tego samego zdania. Można próbować z VoIPem z np. Play Online na
    kartę ale zasięg jak narazie niewielki. Mimo wszystko taka będzie chyba
    przyszłość.

  • 10. Data: 2009-04-08 16:20:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Bebe" napisał:

    > a może powiesz w jakiej sieci i przy jakim abonamencie??

    W Play, przy abonamencie za 50 PLN. Tak to sobie kiedyś wyliczyłem i dzięki
    temu mogę spać spokojnie przez cały okres niewoli, nie budząc się nerwowo na
    każdą wiadomość o nowych obniżkach u konkurencji ;->
    A swoje pokrętne wyliczenia przedstawiałem tu jakiś miesiąc temu, w którejś
    kolejnej pyskówce z cyklu: o wyższości pre-paidu nad abonamentem i
    vice-versa ;-)

    JoteR