  • 61. Data: 2010-07-01 19:57:29
    Temat: Re: Cena kilometra autostrady
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    szwagier pisze:

    > A wiadukt "Ksiecia Janusza" z jednej storny idzie przez tereny
    > zalesione, ale z drugiej wpada na klamienice i magazyny Wojskowych
    > Zakladow Lotniczych.

    Nie chcę mi się sprawdzać reszty, ale wiadukt "Księcia Janusza" z niczym
    nie koliduje, bo jest zbudowany w śladzie istniejącej drogi. Te
    wyburzane kamienice to jakaś legenda;)

    Shrek.

  • 62. Data: 2010-07-01 20:49:48
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Nie chcę mi się sprawdzać reszty, ale wiadukt "Księcia Janusza" z niczym
    > nie koliduje, bo jest zbudowany w śladzie istniejącej drogi. Te
    > wyburzane kamienice to jakaś legenda;)

    http://siskom.waw.pl/mapy/s8/s8_1-10000.pdf

    Naprawde?
    A ja patrzac na mape na tym jednym wiadukcie widze kolizje z jednym
    budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym i trzema gospodarczymi.

    Jak sie zatem okazuje, to ze jestes czegos pewien nie znaczy ze ma to
    pokrycie w rzeczywistosci.

    szwagier

  • 63. Data: 2010-07-01 21:44:30
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    szwagier pisze:

    > http://siskom.waw.pl/mapy/s8/s8_1-10000.pdf
    >
    > Naprawde?
    > A ja patrzac na mape na tym jednym wiadukcie widze kolizje z jednym
    > budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym i trzema gospodarczymi.

    Gdzie konkretnie, bo ja widzę jedynie piksle? Przecież w okolicy tego
    wiaduktu nie było budynków wielorodzinnych.

    Shrek.

  • 64. Data: 2010-07-01 21:54:01
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > No to wykupujesz jak jest jeszcze w planach, a za rok sprzedajesz jedna
    > dzialke tesciowi z zyskiem.
    > No co, ceny poszly w gore.

    1. Ceny ustalane sa nie na podstawie jednej trakzakcji.
    2. Tzw. "plany" a wykup to dzis jedno i to samo. Zgodnie ze specustawa
    dzialki przechodza na rzecz skarbu panstwa po uzyskaniu tzw. decyzji
    ZRID - czyli zgody na realizacje inwestycji drogowej - zastepujaca
    decyzje lokalizacyjna wraz pozwoleniem na budowe.

    Jedyny "myk" jaki mozna zrobic wiedzac gdzie bedzie przebiegac
    inwestycja drogowa to nawet fikcyjne rozpoczecie budowy na dzialce. Ale
    to i tak do ugrania sa groszowe sprawy - w stosunku do wartosci ziemi i
    dodatkowo trzeba miec dzialke budowlana albo siedliskowa.

  • 65. Data: 2010-07-02 13:20:30
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Aż dziw, że to wszystko ma się zmieścić na 10 km :)
    > Praktycznie to jeden wielki wiadukt i to w W-wie...

    Nie tylko wiadukt, ale i duży wykop (kto po przez Koło w Wawie jeździ to
    ma okazję popatrzeć sobie na wykopany "kawałek" dziury).

    \SK

  • 66. Data: 2010-07-02 13:29:16
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:
    > Uzytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisal w

    > Tez, ale nawet o bardziej przewidywalne rzeczy chodzilo

    Akurat jak wykonawca niedoszacował kosztów, żeby przetarg wygrać to taka
    kaczka może być całkowicie przewidywalna, ba nawet starannie zaplanowana ;)

    Telefon do organizacji eko: "panie i panowie, jest taka sprawa -- na
    budowie znaleźliśmy gniazdo kaczki no i tego... trochę jej szkoda. No i
    tego... jakby to nagłośnić to i dadzą na tę kaczkę dużą kasę. Tak
    szczerze mówiąc to przecież i nam i wam kasa by się przydała, prawda? No
    i tego, no, zwłaszcza, że nam się ta budowa coraz mniej, tego,
    kalkuluje. Na i tego, ten, 1% z 200 baniek co bym nam dali to by wam
    chyba sporo pomógł, prawda? :) ... 2% pan mówi? No niech będzie 2% --
    damy wam zlecenia na prace zabezpieczające, jakąś ekspertyzkę, itepe...
    ...No to jesteśmy dogadani!" ;)

    \SK

  • 67. Data: 2010-07-02 13:50:23
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > To ten co właśnie zaczynają?

    Już spory czas temu zaczęli -- miejscami już zdaje się jest blisko
    kładzenia nawierzchni.

    > I na którego trasie trzeba wyburzać kamienice?

    Kamienic to niezbyt wiele, ale domków jednorodzinnych to się trochę
    zbierze. I to jest teren miejski z cenami gruntów miejskimi i z
    zakopanymi w ziemi instalacjami, itd. I jest tu i od cholery wiaduktów i
    kładek, bodaj 5 węzłów (Konotopa, Mory, Warszawska, Lazurowa,
    Powązkowska), wielka dziura w ziemi (na odcinku gdzie biegnie obok
    osiedla puścili trasę w wykopie i ten wykop to malutki nie jest (cały
    odcinek zaraz za Powstańców Śląskich aż do Księcia Janusza).

    W dodatku choć to niby ekspresówka to to jest szersze od typowej
    polskiej autostrady (więcej pasów)

    pzdr
    \SK

  • 68. Data: 2010-07-02 15:23:01
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Akurat jak wykonawca niedoszacował kosztów, żeby przetarg wygrać to taka
    > kaczka może być całkowicie przewidywalna, ba nawet starannie zaplanowana
    ;)

    w takim tonie byla moja wypowiedz. Wsadza sie kaczke, powiadamia eko
    terrorystow i masz kase za postojowe

    obawiam sie, ze gdyby taka kaczka przeszkadzala wykonawcy to zaraz by ja
    "skasowali" o 100 metrow dalej i nie byloby krzyku

    Icek

  • 69. Data: 2010-07-03 10:50:44
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    > http://zapodaj.net/5bf2aadbf7a7.jpg.html

    I wszyscy potrzebni :)

    A najfajniejsze jest to naduzywanie "managerow" bo kierownik nie brzmi
    dumnie :)

    --
    Picasso