eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCelowe zajechanie drogi - jakies konsekwencje dla kierowcy autaRe: Celowe zajechanie drogi - jakies konsekwencje dla kierowcy auta
  • Data: 2011-05-31 08:20:58
    Temat: Re: Celowe zajechanie drogi - jakies konsekwencje dla kierowcy auta
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 09:56, "BUNIEK" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Dziś trafiłem na kierowcę samochodu który celowo zajechał mi drogę...
    [ciach]

    Poszukaj mojego watku na pl.misc.samochody.
    U mnie sprawa w toku, zlozone doniesienie na policje. Czekam czy
    tamten koles przyjmie mandat czy sprawa trafi do sadu.
    Ja mialem ciekawiej bo chlop obtarl samochod o moj tlumik, i zrobil
    zgloszenie ze to ja go przejechalem :)

    Generalnie, zapamietaj numer, zadzwon, jak Ci radzi Gildor.
    Podaj na 112 w ktorym kierunku delikwent jedzie.

    BArtek Kacprzak