  • 51. Data: 2010-12-10 15:26:33
    Temat: Re: Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > swego czasu w CKMK wylatywały szyby i ginęły z nich saszetki, torebki etc.

    ..to prawda a radia kiedysz szly jak cieple buleczki. I taka sytuacja mi sie
    przypomniala. Kolega kuzyna, zostawial samochod za kinem Kijow. Z Omegi
    zakosili mu radio, oczywiscie rozwalona szyba. Strasznie zly, ze musial
    wprawiac nowa szybe zostawial pozniej samochod otwarty.
    No i co ciekawe, sytuacja sie powtorzyla. Szyba wywalona, radia nie ma a
    samochod wystarczylo otworzyc ciagnac za klamke, zlodziej nawet nie
    sprawdzil.

  • 52. Data: 2010-12-10 15:52:50
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Axel wrote:

    > Jest (trzeba "blysnac" swiatlami przed wyjsciem z samochodu)

    Bardzo sensownie rozwiązane - ani permanentnie włączone, ani wyłączone,
    tylko działa wtedy, kiedy chcesz :)

    > Jest, ale akurat mnie to denerwuje.

    A dasz radę wyłączyć bez podpięcia do komputera serwisowego? Bo o to głównie
    mi się rozchodzi. W Jeepie się da ;)

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA

  • 53. Data: 2010-12-10 16:32:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-10 11:35, *Albercik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A tak przy okazji zapytam o kwestie bezpieczeństwa owej automatycznej
    > blokady drzwi..
    > Czy jest jakiś ficzer, który odblokowuje zamki podczas wypadku?
    > Załóżmy sytuacje że samochód z zablokowanymi drzwiami ulega wypadkowi i
    > zaczyna się palić, osoby w środku nieprzytomne, szyby się jakimś trafem
    > nie wybiły, pod ręką nie ma kamienia czy innego ciężkiego przedmiotu, a
    > ręką szybę wybić to nie takie hop siup..

    Jest i niekoniecznie (np. w Oplach) muszą odpalić poduszki.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 54. Data: 2010-12-10 16:57:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > To, ze drzi sie blokują dla zabezpieczenia przed kradzieżą czy napadem -
    > to ok, ale to, ze nie mozna wyjsc z takiego samochodu kiedy sie ma na to
    > ochote to już kompletna bzdura.

    To racja. U mnie sie da wyjsc.

  • 55. Data: 2010-12-10 17:01:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-10 13:41, bratPit[pr] pisze:

    > tylko że w celu kradzieży na skrzyżowaniu nikt nie otwiera drzwi a
    > wybija szybę, więc to czy będą one zamknięte czy otwarte ma raczej
    > pomijalne znaczenie,

    Przed wszystkim sie nie da uchronic, ale jednak wole miec zamkniete drzwi.

  • 56. Data: 2010-12-10 17:47:52
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Albercik wygenerował w news:idsvpl$us5$1@node1.news.atman.pl taki oto ciąg
    znaków:
> [...]
    > nie wybiły, pod ręką nie ma kamienia czy innego ciężkiego przedmiotu, a
    > ręką szybę wybić to nie takie hop siup..

    To jest szansa, że tam mało co się będzie palić, bo w kabinie będzie
    ograniczona ilość tlenu. Jest w necie taki filmik z Rosji, gdzie pijana
    gówniarzeria wyrżnęła SUV-em w latarnię i auto zaczęło się palić. Ogień
    nie był zbyt duży, dopóki świadkowie nie wybili przedniej szyby, żeby
    wyciągnąć jednego z przytomnych gości, dopiero po jej wybiciu zaczęło się
    piekło i smażenie żywcem pozostałych w aucie.
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 57. Data: 2010-12-10 18:58:53
    Od: "nadia" <r...@g...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > w mercedesie wystarczy przytrzymać dłużej przycisk centralnego zamka na
    > konsoli
    > chociaż osobiście uważam to rozwiązanie za dobre :)

    W moim Mercedesie ryglowanie zamka
    można dowolnie konfigurować guzikami na kierownicy.

  • 58. Data: 2010-12-10 19:46:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-10 17:47, dudley wrote:
    > To jest szansa, że tam mało co się będzie palić, bo w kabinie będzie
    > ograniczona ilość tlenu.

    Ciężko sie oddycha bez tlenu.

  • 59. Data: 2010-12-10 19:54:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:

    > Za to jeszcze nigdy nie udało mi się przestawić godziny w zegarku ;) (tak,
    > wiem - na pewno jest w instrukcji).

    Jest.
    Ale to jakiś prosty patent, tylko przytrzymujesz klawisz Trip, ale musisz
    być w odpowiednim miejscu menu.
    Wiele ich nie ma - kalendarz odpada, bo zmienisz datę, więc pozostają chyba
    ze 3 opcje.

  • 60. Data: 2010-12-10 19:55:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo sensownie rozwiązane - ani permanentnie włączone, ani wyłączone,
    > tylko działa wtedy, kiedy chcesz :)

    A gdzieś ta funkcja działa inaczej?