  • 31. Data: 2010-12-10 13:32:40
    Temat: Re: Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > No wiesz, Cavallino moze nie umiec tego zrobic bo jak twierdzi w
    > instrukcji do kianki nawet nie pisze jak zmienic ustawienie ryglowania
    > drzwi :-)

    Nic takiego nie pisałem.
    Wręcz przeciwnie - pisze jak zmienić - trzeba się udać do ASO. ;-)

  • 32. Data: 2010-12-10 13:33:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:idt47l$ppu$1@news.onet.pl...

    > Nie mógl. Klikakrotnie ciągnięta była klamka i nic.

    Może to auto ma inny sposób odblokowywania drzwi.

  • 33. Data: 2010-12-10 13:34:10
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > No wiesz, Cavallino moze nie umiec tego zrobic bo jak twierdzi w
    > instrukcji do kianki nawet nie pisze jak zmienic ustawienie ryglowania
    > drzwi :-)

    Po prostu rozwiązanie w Cee'd jest optymalne i nie ma sensu czegokolwiek!
    zmieniac i konfigurować.
    Jeśli ci to nie pasuje to po prostu oznacza, że nie dorosłeś do tak
    wyrafinowanych rozwiązań technicznych......

    Zdroofka

    :-)

  • 34. Data: 2010-12-10 13:36:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A tak przy okazji zapytam o kwestie bezpieczeństwa owej automatycznej
    > blokady drzwi..
    > Czy jest jakiś ficzer, który odblokowuje zamki podczas wypadku?

    Jest, a przynajmniej tak zeznali w instrukcji.

  • 35. Data: 2010-12-10 13:40:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > - autoryglowanie drzwi po ruszeniu

    Jest

    > - jeden klik pilotem - tylko drzwi kierowcy, dwa kliki - wszystkie

    Jest

    > - funkcja świateł "follow me home"

    Jest w formie dodatkowego guzika na pilocie

    > - "ćwierkanie" (a właściwie trąbnięcie) przy zamykaniu pilotem

    Nie szukałem ale pewnie się da - nie wiem (chodzi o to, że można to
    włączyć/wyłączyć, tak?)

    > - automatyczne odsuwanie fotela kierowcy po wyciągnięciu kluczyka ze
    > stacyjki

    Nie mam elektrycznych foteli :-(

    > - zasięg/trip w kilometrach lub milach

    Jest

    > - termometr w st. Celsjusza lub Fahrenheita (tego nie jestem do końca
    > pewien)

    Jest

    > i kilka innych.

    Jest też kilka innych :-)

    I pomyśleć że to wszystko w zwykłym Citroenie......

  • 36. Data: 2010-12-10 13:41:19
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > A ja bardzo lubie to rozwiazanie. Duzo slyszy sie o kradziezach np.
    > plecakow z siedzen.

    tylko że w celu kradzieży na skrzyżowaniu nikt nie otwiera drzwi a wybija
    szybę, więc to czy będą one zamknięte czy otwarte ma raczej pomijalne
    znaczenie,

    brat

  • 37. Data: 2010-12-10 13:47:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tylko że w celu kradzieży na skrzyżowaniu nikt nie otwiera drzwi

    Na pewno nikt?
    Bardzo lubię takie stwierdzenia jak "nikt", "wszyscy", "zawsze", "wszędzie"
    czy "nigdy".
    Nastolatki uwielbiają je używać, pewnie dlatego że nie zdają sobie sprawy,
    jak łatwo zadać kłam takim słowom.

  • 38. Data: 2010-12-10 13:48:35
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 13:32, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nic takiego nie pisałem.
    "Nie piszą jak się to ustawia?" w poscie z 12:27 :-)
    > Wręcz przeciwnie - pisze jak zmienić - trzeba się udać do ASO. ;-)
    WOW - ile taka przyjemnosc kosztujew ASO kijanki? To ja jeszcze bardziej
    wole jezdzic autami od makaroniarzy i zabojadow :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 39. Data: 2010-12-10 13:50:35
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    CeSaR wrote:

    > Nie szukałem ale pewnie się da - nie wiem (chodzi o to, że można to
    > włączyć/wyłączyć, tak?)

    Yep.

    > I pomyśleć że to wszystko w zwykłym Citroenie......

    No to szacun dla Citroena :) Jak lubię VAGi (zwłaszcza Audi), tak wkur#$%^
    mnie niepomiernie rżnięcie użytkownika za operację, którą w Jeepie czy
    Citroenie wykonasz sobie sam bez żadnych interfejsów czy innych cudów
    techniki.

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA

  • 40. Data: 2010-12-10 13:51:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "Nie piszą jak się to ustawia?" w poscie z 12:27 :-)

    Dokładnie.
    Pytanie jest dla Ciebie stwierdzeniem?

    > WOW - ile taka przyjemnosc kosztujew ASO kijanki?

    A skąd ja mam wiedzieć?
    Może zrobią gratis jak z pyskiem wylecisz.
    Zwłaszcza że to z czym ma kłopot PH, to ewidentna awaria, bo nie działa tak
    jak powinno.
    Więc zrobią mu za darmo, na gwarancji.

    > To ja jeszcze bardziej wole jezdzic autami od makaroniarzy i zabojadow :-)

    Fakt, tam w ogóle się drzwi nie zamykają, jak klimę przeczyścisz. ;-)