    From: Michal Kleczek <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Thu, 14 Apr 2011 08:30:03 +0200

    Wojciech Jaczewski wrote:

    > Taka dość znana postać jak Linus Torvalds pewnie też jest samodzielnym
    > klepaczem, bo też da się znaleźć jego negatywne opinie na temat m.in.
    > programowania obiektowego.

    Najciekawsze jest to, ze spora czesc kernela jest jak najbardziej OO -
    wystarczy chociazby popatrzec na VFS. Tyle ze to OO - ze tak powiem -
    "dziergane recznie" - bez wsparcia jezyka.
    Tak swoja droga nie slyszalem o LT krytykujacym OO - raczej krytykujacym C++
    jako nie nadajacym sie do programowania kernela (wrecz chodzi mi po glowie
    jakies jego zdanie ze OO mozna robic w C i dlatego uzywamy C). Co ciekawe -
    bylo wiele dyskusji na ten temat i moj wniosek po przejrzeniu kilku jest
    taki, ze "kernel hackers" nie chca C++, bo go tak naprawde nie znaja.

    > Zdecydowanie chciałbym kiedyś osiągnąć taki poziom jak L.T. a nie jak 99%
    > "profesjonalistów", mających pojęcie o "dobrych praktykach".

    Chcialem tylko niesmiale zaznaczyc, ze odwolywanie sie do autorytetu (nawet
    jesli Linus moze byc za taki uznany) jest slabym argumentem w dyskusji.

    --
    Michal