    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Thu, 14 Apr 2011 00:45:59 +0100

    On Wed, 13 Apr 2011 21:13:52 +0200, Wojciech Jaczewski
    <w...@o...pl> wrote:
    > Taka dość znana postać jak Linus Torvalds pewnie też jest
    > samodzielnym klepaczem, bo też da się znaleźć jego
    > negatywne opinie na temat m.in. programowania obiektowego.

    1. Nie mam zdania, czy Torvalds jest samodzielnym klepaczem, czy nie.
    2. Sam fakt negatywnego wypowiadania się o OO tego nie rozstrzyga.
    3. Widziałem wiele idiotycznych wypowiedzi Torvaldsa na różne tematy.
    4. Linux to jednostkowy przykład, trudno powiedzieć, czy decyzje
    Torvaldsa raczej pomogły, czy przeszkodziły w rozwoju i niezawodności
    kernela.
    5. Niezależnie od wszystkiego, Torvalds jest raczej wyjątkiem niż
    regułą, nie wnikając czy to dlatego, że jest wyjątkowo dobry,
    wyjątkowo pracowity, czy miał wyjątkowe szczęście.