  • Data: 2010-04-06 10:46:10
    Temat: Re: CarCamOne problem
    Od: "jz" <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odpalilem w koncu, nie instalujac niczego.
    Za pomoca windows media player na nowszym komputerze niz poprzednio.
    Jakosc obrazu jest fatalna, niebo ma kolor czerwony i zolty, tablic
    rejestracyjnych samochodow tuz przede mna nie da sie odczytac. Zmeczyla mnie
    ta kamera, nie polecam nikomu.
    Chyba bede staral sie zwrocic ją do sklepu.
    Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
    Jesli ktos ma rady odnosnie co moze byc przyczyna takiego zlego obrazu to
    poprosze.
    Sterownikow ze strony producenta nie udalo mi sie zainstalowac, sa bardzo
    źle i niejasno opisane, i w sumie nie wiadomo nawet czy to napewno
    sterowniki.
    Dla pelnego obrazu sprzedano mi niedopasowane akcesoria do montowania w
    samochodzie na desce (rzepy nie do pary, 2 takie same), instrukcja nie po
    polsku, a angielska zawiera bledy i wtrety (po hiszapansku chyba), co mozna
    nawet zobaczyc w tej wersji elektronicznej na str producenta.
    Ogolnie kicha.