  • Data: 2011-07-17 23:55:31
    Temat: Re: Car PC - pomysl na projekt
    Od: Kocki <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lip, 23:43, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > U ytkownik "Kocki" <a...@g...com> napisa w wiadomo ci news:

    > Teraz zr b to samo nie posiadaj c nagranej p ytki, ew. nap du cd/dvd w
    > kompie.

    A co zrobisz z windows-em?
    Napisałem, montowałem iso, jedno wyszukiwanie w google i mam na forum
    minta opis jak zrobić bootowalne usb.
    Wrzuć na luz z takimi pytaniami, bo do niczego one nie prowadzą.
    A jeśli tak, to ja tego nie widzę. Używam win7 i jest to najlepszy z
    windowsów jaki był. Ale z nowymi linuxami na moim dellu xt2 pracuje
    praktycznie sprawniej, choć siódemka jest szybka.