  • Data: 2009-11-26 07:57:58
    Temat: Re: Canon Pixma iP4500 - problem z wydrukiem i kartridżami
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marx pisze:
    > Ja tez dolewam samodzielnie tusz, ale nie kazdemu to pasuje. Mimo iz
    > uzywam patentu ktory nie wymaga zadnego uszczelniania/zaklejania, to i
    > tak jest to malo ciekawa praca i mozna sie uswinic.
    > Marx

    Ja widziałem na allegro coś takiego jak system stałego zasilania, opłaca się w to
    zainwestować?
    Chociaż oszczędnościowo to daje podobne rezultaty jak dolewanie, z tym że nie trzeba
    sie brudzić,
    ani ciągle monitorować ilości tuszu w kartridżach, a jedynie butelkach

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl