  • 21. Data: 2011-04-22 07:35:56
    Temat: Re: Canale Italia 83
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-04-22 06:17, Jingiel pisze:

    > Czekam na obiecane piwo. 2 minuty roboty dla mnie, no ale sam obiecałeś

    Na zdrowie.... :)

  • 22. Data: 2011-04-22 07:38:29
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-04-02 14:07, Remek pisze:

    > Zastanów się raczej po co piszesz w internecie, skoro nie potrafisz niczego
    > konkretnego podać w temacie. Nie szkoda czasu i klawiatury? Tacy "doradzacze",
    > którzy potrafią jedynie napisać F1, Google przyjacielem itp. to zmora news.

    Zmorą news sa tacy jak Ty, którzy oczekują, że wszystko za nich znajdzie
    ktos i poda jak na tacy.

  • 23. Data: 2011-05-15 00:01:59
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jingiel" napisał:

    > Tu masz http://www.canaleitalia.it/narea.asp?ID=4

    > Czekam na obiecane piwo. 2 minuty roboty dla mnie, no ale sam obiecałeś

    Z całym szacunkiem, ale tę stronę też sam znalazłem w kilka minut. Tyle, że
    taki program to ja mogę sam napisać dla każdej stacj:

    18.30 - FILM

    23.30 - FILM

    Mógłbyś rozszyfrować co się kryje pod tym "Film"? To jest niepoważna strona.

    Remek

  • 24. Data: 2011-05-15 09:27:10
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > Popatrz, a na moim taniutkim tunerku Globo działa bez problemu, nawet na
    > TVP :-).

    Być może mówicie o różnych transponderach.
    U mnie na kanałach TVP z Hotbirda EPG działa (z tym że wczytanie
    programu na cały tydzień trochę trwa), ale na transponderze TVP z Astry
    nie mam EPG.