  • 11. Data: 2011-04-01 07:34:29
    Temat: Re: Canale Italia 83
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Remek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:in33jb$qa5$2@inews.gazeta.pl...

    > Masz pełne EPG na przedmiotowym kanale?

    Nie wiem nawet czy mam przedmiotowy program i nie zamierzam go szukać po
    satelicie. ;-)

  • 12. Data: 2011-04-01 09:24:51
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mane"

    > Tam dotarła cywilizacja używają pewnie EPG.

    Cywilzacje używają MHW podobno.

    pzdr
    olo

  • 13. Data: 2011-04-01 09:25:24
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Remek"

    >albo program jest z przed tygodnia.

    skąd?

    pzdr
    olo

  • 14. Data: 2011-04-02 12:07:12
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Mane" napisał:

    > To tak ciężko użyć googli?
    > Czasami się zastanawiam jak niektórzy trafiają na grupy dyskusyjne skoro
    > nie potrafią znaleźć w internecie podstawowej rzeczy.

    Zastanów się raczej po co piszesz w internecie, skoro nie potrafisz niczego
    konkretnego podać w temacie. Nie szkoda czasu i klawiatury? Tacy "doradzacze",
    którzy potrafią jedynie napisać F1, Google przyjacielem itp. to zmora news.
    Znajdź i wykłuj mi oczy linkiem. Jeśli znajdziesz i podasz link masz u mnie
    skrzynkę dobrego piwa. Słowo harcerza. Screen przelewu umieszczę na swojej
    stronie.

    Remek

  • 15. Data: 2011-04-03 16:59:56
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał:

    > Nie wiem nawet czy mam przedmiotowy program i nie zamierzam go szukać po
    > satelicie.

    To po co piszesz, że nie masz problemów? Żeby się pochwalić? Zrób to u cioci na
    imieninach, albo wpisz do zeszycika.

    Remek

  • 16. Data: 2011-04-03 21:19:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To po co piszesz, że nie masz problemów?

    Z EPG nie mam problemów.

  • 17. Data: 2011-04-06 20:03:48
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał:

    > Z EPG nie mam problemów.

    Za to z głową masz problemy zdrowotne.

    Remek

  • 18. Data: 2011-04-07 06:58:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Za to z głową masz problemy zdrowotne.

    PLONK

  • 19. Data: 2011-04-14 01:52:49
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Mane" napisał:

    > To tak ciężko użyć googli?
    > Czasami się zastanawiam jak niektórzy trafiają na grupy dyskusyjne skoro
    > nie potrafią znaleźć w internecie podstawowej rzeczy.

    No i co? Nie znalazłeś? Tak ciężko użyc Googli??? Jakbyś dupku był mężczyzną to
    byś odszczekał to co napisałeś.

    Remek

  • 20. Data: 2011-04-22 04:17:35
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    Znajdź i wykłuj mi oczy linkiem. Jeśli znajdziesz i podasz link masz u mnie
    skrzynkę dobrego piwa. Słowo harcerza. Screen przelewu umieszczę na swojej
    stronie.

    Tu masz http://www.canaleitalia.it/narea.asp?ID=4

    Czekam na obiecane piwo. 2 minuty roboty dla mnie, no ale sam obiecałeś