eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCaloroczne czy zimowe?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 116

  • 11. Data: 2013-11-27 17:48:59
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Nov 2013 16:46:26 +0100, J.F napisał(a):

    > Rozumiem ze naped masz na przod ?

    Naped mam AWD - tyl dolaczany automatycznie.

    Jedna sztuka Duelera to jakies 480-500 zl. Jedna sztuka Nexena - ponizej
    300. Chinczyki caloroczne tez od 280-300.

    Mysle tez o 2 zimowkach....

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba


  • 12. Data: 2013-11-27 17:52:29
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l74ue0$t2p$...@d...me...
    > On 2013-11-27 14:55, fifak wrote:
    >>
    >>>
    >>> Niestety klasa premium odpada z przyczyn budzetowych.
    >>>
    >> ja mam całoroczne uniroyal allseasons i jestem zadowolony
    >
    > a jak Wam sie te caloroczne opony sprawuja na sniegu?
    >
    > Lamelek nie maja (raczej)

    No właśnie mają.
    Przynajmniej Navigatory.



    ---
    Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
    http://www.avast.com


  • 13. Data: 2013-11-27 18:15:40
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Mam zalozone w aucie opony caloroczne Bridgestone Dueler H/T. Tyl jest
    > dobry, ale przod raczej juz do niczego. Zastanawiam sie, czy jest sens
    > zmieniac tylko przod, a jesli tak, to na jakie gumy?
    >
    > Duelery oceniam na "takie sobie", na dodatek sa dosc drogie. Wpadly mi w
    > oko caloroczne opony Nexen N'priz czy jakos tak, ale opinie sa skrajnie
    > rozne. Navigatorow w rozmiarze R16 nie robia. A moze dolozyc na przod
    > zimowki? Tylko jakie?

    Z przodu zimowe, a z tyłu całoroczne i to stare, to kretyński pomysł.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 14. Data: 2013-11-27 18:21:21
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 27 Nov 2013 17:15:40 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Z przodu zimowe, a z tyłu całoroczne i to stare, to kretyński pomysł.

    Stare to one nie sa. Rok produkcji 2011, wiec 2 lata. Przednie sie zdarly,
    bo auto mocne i ciezkie.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba


  • 15. Data: 2013-11-27 23:15:03
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.11.2013 16:46, J.F pisze:
    >
    > To rodzi mieszane uczucia - lepiej miec lepsze opony na przodzie, zeby
    > lepiej ciagnal i wchodzil w zakrety, czy lepiej miec z tylu, zeby z
    > zakretow wychodzil :-)

    Lepiej mieć lepsze z tyłu, kiedyś oglądałem program o tym jakiś, ale
    teraz już nie podam co i gdzie. W każdym razie po serii testów wykazano,
    że lepiej mieć lepsze z tyłu. A jak zmienia się tylko dwie, to nówki na
    tył, a te z tyłu na przód, potem znów nówki na tył a te z tyłu na przód
    (przy aucie przednionapędowym oczywiście).

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 16. Data: 2013-11-28 01:00:08
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> To rodzi mieszane uczucia - lepiej miec lepsze opony na przodzie, zeby
    >> lepiej ciagnal i wchodzil w zakrety, czy lepiej miec z tylu, zeby z
    >> zakretow wychodzil :-)
    >
    > Lepiej mieć lepsze z tyłu, kiedyś oglądałem program o tym jakiś, ale
    > teraz już nie podam co i gdzie. W każdym razie po serii testów wykazano,
    > że lepiej mieć lepsze z tyłu. A jak zmienia się tylko dwie, to nówki na
    > tył, a te z tyłu na przód, potem znów nówki na tył a te z tyłu na przód
    > (przy aucie przednionapędowym oczywiście).

    To sie chyba zmieniło jakis czas temu, bo pamietam, jeszcze z 10 lat temu
    to sie mówiło, ze lepsze na przód.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))


  • 17. Data: 2013-11-28 07:44:36
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:28112013.78B95E1C@budzik61.poznan.pl...

    > To sie chyba zmieniło jakis czas temu, bo pamietam, jeszcze z 10 lat temu
    > to sie mówiło, ze lepsze na przód.


    Odwieczny problem z kategorii "co było pierwsze"...
    Michelin twierdzi, że to zależy, niemiecki ADAC że z tyłu, austriacki ÖAMTC
    że jeździć na kiepskich oponach to pomysł z dupy, ale lepiej lepsze opony
    mieć na tyle:
    http://www.oponeo.pl/artykul/lepsze-opony-z-przodu-c
    zy-z-tylu-testy-michelin-adac-i-oamtc

    Wiwo


  • 18. Data: 2013-11-28 07:51:20
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
    > Dnia Wed, 27 Nov 2013 16:46:26 +0100, J.F napisał(a):
    >
    >> Rozumiem ze naped masz na przod ?
    >
    > Naped mam AWD - tyl dolaczany automatycznie.
    >
    > Jedna sztuka Duelera to jakies 480-500 zl. Jedna sztuka Nexena -
    > ponizej 300. Chinczyki caloroczne tez od 280-300.
    >
    > Mysle tez o 2 zimowkach....


    ale opony kupujesz na kilka lat... potem pomyśl ile kosztuję ubezpeiczenie
    albo iel wydajesz na paliwo


  • 19. Data: 2013-11-28 08:24:05
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    masti nabazgrał(a):

    > Dnia pięknego Wed, 27 Nov 2013 15:09:03 +0100 osobnik zwany AL napisał:
    >> On 2013-11-27 14:55, fifak wrote:
    >>>> Niestety klasa premium odpada z przyczyn budzetowych.
    >>> ja mam całoroczne uniroyal allseasons i jestem zadowolony
    >> a jak Wam sie te caloroczne opony sprawuja na sniegu?
    >> Lamelek nie maja (raczej), wiec czym sie roznia od typowo letnich opon
    >> procz bieznika (szerszego?) no i moze nieco mieszanka gumowa (mniej
    >> twardnieją w niższych temeraturach) ?
    >> Pytam serio. Mam 4x4 i jak na razie osobne komplety letnich i zimowych,
    >> ale byc moze takie caloroczne bylyby dobrym rozwiazaniem, tym bardziej,
    >> ze 18" opony nie kosztuja malo. Czesto wyjezdzam na narty zima wiec tu
    >> mam obawy jak taka caloroczna opona sprawdzi sie w trudniejszych
    >> warunkach. Stad to powyzsze pytanie.
    > jeżdziłem dłuższy czas amerykańskim vanem na całorocznych Vrederstein
    > Quatrack. Rewelacja. zaliczone polskie góry, Alpy, boczne dróżki itd.

    Bo w stanach nie znają pojęcia opony ziomowe/letnie tam 90% ludzi jeździ na
    całorocznych.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 20. Data: 2013-11-28 08:45:48
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Odwieczny problem z kategorii "co było pierwsze"...
    > Michelin twierdzi, że to zależy, niemiecki ADAC że z tyłu, austriacki
    > ÖAMTC że jeździć na kiepskich oponach to pomysł z dupy, ale lepiej lepsze
    > opony mieć na tyle:
    > http://www.oponeo.pl/artykul/lepsze-opony-z-przodu-c
    zy-z-tylu-testy-michelin-adac-i-oamtc

    Dokladnie. Szkola falenicka i otwocka.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 10 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: