  • 101. Data: 2013-11-29 10:45:14
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2013 10:40:13 +0100, J.F napisał(a):

    > Jesli sie nie pomyliles - to to jest nachylenie 25%, albo okolo.
    > Drogi publiczne maja bodajze maximum 12%, a i to jest rzadkosc.
    >
    > J.

    Dlugosc to dokladnie 110 m, a roznice poziomow pamietam z mapy
    wysokosciowej, ale sama brame mam minimalnie nizej. 20-proc. nachylenie
    jest na pewno. Droga nie jest publiczna, to prywatny przejazd. Tak czy
    inaczej co zime jest hardkorowo.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 102. Data: 2013-11-29 10:54:40
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    http://eurower.pl/wp-content/uploads/2010/08/13.jpg

  • 103. Data: 2013-11-29 10:55:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
    J.F wrote:

    >chyab jednak sie mylisz i to grubo...

    W ktora strone ?

    od 20 lat co roku jest deficyt. Czyli rzad wydaje wiecej niz
    otrzymuje.
    Roznice pozycza.
    Teraz ma brakowac cos 50 mld - myslisz ze jest mozliwe obciecie
    wydatkow o te 50 mld, zeby tak zaczac splacac zaciagniete kredyty ?
    Taka firme nazwalibysmy bankrutem.

    Wczesniej tez byl deficyt - Gierek nas doprowadzil do sytuacji gdy
    raty kredytow zagranicznych byly wieksze niz eksport.

    Oczywiscie sprawa jest bardziej skomplikowana.
    Wydajemy duzo, ale m.in. na inwestycje. Np nowe drogi i autostrady.
    Takie kredyty dopuszczam.
    Ale jak juz te drogi zbudujemy ... to wydawac trzeba bedzie dalej, bo
    inaczej pracownicy pojda na zasilek :-)

    Panstwo duzo doklada do emerytow. Ale nowym tez bedzie musialo placic.
    A tych zobowiazan nawet nie wykazuje - mlodzi placa starym, a kto
    zaplaci mlodym ?

    J.

  • 104. Data: 2013-11-29 11:00:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
    >tja to widać potem na filmach jak sypnie 5 cm śniegu i w USA są
    >katastrofy żywiołowe bo samochody latają pod drogach z lewa na
    >prawo...

    trudno powiedziec - to moze byc snieg z lodem.

    J.

  • 105. Data: 2013-11-29 11:43:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Nov 2013 14:50:34 +0100, Maciek napisał(a):
    >Bylem dzisiaj u gumiarza, ktory:
    >- mowil, ze przy Debicach reklamacje sa bardzo czeste

    Hm, moze mowi prawde, a moze nie :-)

    >- koreanskie zimowki Nexen to dla niego ta sama klasa co nalewki
    >Markgum, z
    >tym ze w Markgumach zdarzaja sie opony ciezkie do wywazenia, ale w
    >prawie
    >identycznych Profilach juz nie

    Ja tam nie wiem, ale Nexen to normalny koreanski producent opon.
    Trzeci po Kumho i Hankooku.

    A Koreanczycy wiedza co to snieg.

    J.

  • 106. Data: 2013-11-29 12:06:06
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Chris <c...@s...pl> wrote:

    > 4 x felga po 500zł .. faktycznie okazja :)

    Do Sieny 4x felga po 25zł... jak to dobrze mieć starego Fiata ;)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 107. Data: 2013-11-29 12:20:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >http://eurower.pl/wp-content/uploads/2010/08/13.jpg

    Polska ?

    http://edroga.pl/inzynieria-ruchu/projektowanie/385-
    dwa-kolka-pieszy-i-gorka

    A co dalej ... postawic znak "20" ?

    J.

  • 108. Data: 2013-11-29 16:43:15
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-11-29 11:43, J.F pisze:

    > Hm, moze mowi prawde, a moze nie :-)

    A może ta budżetowa opona sprzedaje się w dużo większej ilości, niż
    cała reszta i problem częstych reklamacji to po prostu wynik statystyki? :)

  • 109. Data: 2013-11-29 17:00:08
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Polska ?

    Polska

    > http://edroga.pl/inzynieria-ruchu/projektowanie/385-
    dwa-kolka-pieszy-i-gorka

    > A co dalej ... postawic znak "20" ?

    Widziałem juz 5 :)

  • 110. Data: 2013-11-29 17:02:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > A może ta budżetowa opona sprzedaje się w dużo większej ilości, niż cała
    > reszta i problem częstych reklamacji to po prostu wynik statystyki? :)

    Dokładnie, wszyscy gumiarze tez nie maja jednego zdania :)