  • 61. Data: 2014-09-10 12:49:56
    Temat: Re: Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-10 01:33, rs pisze:

    > pewnie zalezy co kto trenuje. jak szyba dziala ze spocona reka. jak to
    > dziala w wodzie. czy do tego sie mowi, jakiej jakosci ma glosniki, o ile
    > ma. ale i tak maja czas na dopracowanie, bo ten zegarek w tym roku nie
    > bedzie dostepny. <rs>

    Jedyna nadzieja w Panasonicu. Może wypuści Toughwatcha.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 62. Data: 2014-09-10 12:57:21
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-10 01:37, Pszemol pisze:

    > Zaraz, moment - aL pisze o wgłębionej soczewce obiektywu,
    > aby się nie rysowała, Ty piszesz o wypukłym obiektywie...
    > Skąd te wieści czerpiecie? Bo ja nic na ten temat nie usłyszałem.

    To taki meta żart w nawiązaniu do dyskusji z wątku o pokrowcach,
    kaburach i skarpetach.
    http://www.apple.com/iphone-6/accessories/
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 63. Data: 2014-09-10 13:06:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "aL" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Skąd te wieści czerpiecie? Bo ja nic na ten temat nie usłyszałem.

    To taki meta żart w nawiązaniu do dyskusji z wątku o pokrowcach,

    Pogrubiacze dalej niezbędne?

    --
    marfi

  • 64. Data: 2014-09-10 13:55:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-10 11:57, *Maciek "Babcia" Dobosz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    Nie tylko :)
    http://img.phonandroid.com/2014/09/iphone-6-vs-nexus
    -4.jpg

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 65. Data: 2014-09-10 15:10:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Sep 2014 13:55:52 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Nie tylko :)
    > http://img.phonandroid.com/2014/09/iphone-6-vs-nexus
    -4.jpg

    Ale akurat kart w Nexusie 4 nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 66. Data: 2014-09-10 15:14:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-10 15:10, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    -4.jpg

    > Ale akurat kart w Nexusie 4 nie ma.

    Dobrze o tym wiem - mem jest o "nie tylko" :)
    W nexusie 5 też kart nie ma - przyzwyczaiłem się :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 67. Data: 2014-09-10 15:22:56
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-09-10 o 10:37, maderos pisze:

    > Ale Ty żartujesz porównując w ogóle zabawkę ajfona do s5?? :D
    > Poza tym ceny, ceny...Ślepy by to zauważył.

    Właściwe miejsce dla iphone:

    http://www.ddwebvideos.com/popularvideos/?p=747

  • 68. Data: 2014-09-10 15:34:56
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-09-10 12:57, aL pisze:

    > To taki meta żart w nawiązaniu do dyskusji z wątku o pokrowcach,
    > kaburach i skarpetach.
    > http://www.apple.com/iphone-6/accessories/

    No ale jakże to? Pokrowiec na NIEZNISZCZALNY SUPER TELEFON? ;)
    Przecież takie są niepotrzebne, a wręcz źle widziane.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 69. Data: 2014-09-10 15:43:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Sep 2014 15:14:00 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Dobrze o tym wiem - mem jest o "nie tylko" :)
    > W nexusie 5 też kart nie ma - przyzwyczaiłem się :)

    A ile połączeń BT umie obsłużyć (prawidłowo i stabilnie)?

  • 70. Data: 2014-09-10 16:04:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jingiel" napisał w wiadomości grup
    >Właściwe miejsce dla iphone:
    >http://www.ddwebvideos.com/popularvideos/?p=747

    ajfon za maly.

    Niezle, ale jesli ipad tez ma mocne szklo, to jeszcze lepsze :-)

    J.