  • 41. Data: 2014-09-10 10:16:31
    Temat: Re: Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-10 10:11, Chris wrote:

    > Czy tak klepiesz dla przypierdolenia się czy po prostu jesteś takim
    > leniem ?
    >
    > Zabezpieczenia urządzeń elektrycznych obudową lub przykryciem wg PN-EN
    > 60529
    >
    > Rodzaj ochrony zapisuje się za pomocą liter IP i dwóch cyfr np. IP67
    > Pierwsza cyfra podaje stopień zabezpieczenia przed dotknięciem i ciałami
    > obcymi.
    > Druga cyfra podaje stopień zabezpieczenia przed wnikaniem wody.
    >
    > http://vistula.wis.pk.edu.pl/~rp/dydaktyka/Oznaczeni
    a%20zabezpieczen%20urzadzen%20wg%20sygnatury%20IP.pd

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/IP_(stopie%C5%84_ochron
    y)

    Dzieki za linki; czy w ktorymkolwiek z nich widzisz informacje, ze dane
    odnosnie ochrony nie dotycza slonej wody?

  • 42. Data: 2014-09-10 10:16:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

    > A jak Wam sie widzi zegarek?
    > Podczas prezentacji swietnie sprzedaja materialy, design, miziania itd.
    > Brakuje mi w nim jednak GPS. Swietnie wyglada trening spoconych
    > ludzi.....ktorzy gdzis w glebi swej odziezy musza upchac iPhone'a.

    zabawka za 400$? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-09-10 10:17:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Ze Apple, czy ze w USA ?
    >
    > Bo ceny zegarkow rozne sa, od 5 zl do 5mln $.
    >
    > A nawet do 50 mln $
    > http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136156,1631088
    7,Najdrozszy_zegarek_swiata_trafi_na_aukcje__Czy_osi
    agnie.html
    > http://wpolityce.pl/lifestyle/189053-zaprezentowano-
    najdrozszy-zegarek-swiata

    > Wiec ta cena Apple miesci sie w normie :-)

    tyle, zę to nie jest zegarek :)

  • 44. Data: 2014-09-10 10:17:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-10 10:07, atm pisze:
> [...]
    global-en&product=xperia-z2#!Using-your-device-in-we
    t-and-dusty-conditions.html

    > To info to jest jedynie "widzimisie" Sony.
    > Zreszta sami zacytowali IP Raings, gdzie oczywiscie nie ma wzmianki o
    > slonej wodzie:

    Sam się pogrążasz, pokaż mi tam informację że IP5x wytrzymuje słoną wodę.
    W instrukcji auta też nie mam zapisu że wytrzymuje zderzenie ze ścianą
    albo drzewem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 45. Data: 2014-09-10 10:19:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    To już wolę http://www.mykronoz.com/collections/zefit/ za 50$ :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 46. Data: 2014-09-10 10:20:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-10 10:16, atm pisze:

    a%20zabezpieczen%20urzadzen%20wg%20sygnatury%20IP.pd

    y)

    > Dzieki za linki; czy w ktorymkolwiek z nich widzisz informacje, ze dane
    > odnosnie ochrony nie dotycza slonej wody?

    Nie umiesz czytać to twój problem, wiedzę że jedynie potrafisz pisać
    posty bez sensu EOT

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 47. Data: 2014-09-10 10:26:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-10 10:20, Chris wrote:

    a%20zabezpieczen%20urzadzen%20wg%20sygnatury%20IP.pd

    > Nie umiesz czytać to twój problem, wiedzę że jedynie potrafisz pisać
    > posty bez sensu EOT

    Tak a tu masz Marine GPS przeznaczony do plywania po slodkich morzach,
    poniewaz spelnia tylko IPX7
    http://www.echosonda.pl/product_info.php?products_id
    =988

  • 48. Data: 2014-09-10 10:37:06
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2014-09-10 08:50, J.F. pisze:

    > No wiesz, samsung S5 tez swoje kosztuje.
    > Jak kazdy "flagowiec".
    >
    > J.

    Ale Ty żartujesz porównując w ogóle zabawkę ajfona do s5?? :D
    Poza tym ceny, ceny...Ślepy by to zauważył.

  • 49. Data: 2014-09-10 10:40:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-10 10:17, Chris wrote:

> [...]
    >
    > Sam się pogrążasz, pokaż mi tam informację że IP5x wytrzymuje słoną wodę.
    > W instrukcji auta też nie mam zapisu że wytrzymuje zderzenie ze ścianą

    Nie ma tez info, ze podane tam poruszanie sie po drogach dotyczy jedynie
    asfaltowych i automatycznie wylacza brukowane.
    Poza tym nie mowimy o instrukcji do auta a normach, ktre ma spelniac
    pojazd dopuszczony do ruchu.

    Tu masz inny przyklad urzadzenia, ktore nie ma problemow ze slona woda i
    spelnia tylko wymogi IP
    Combining stainless steel shaft and anodized aluminum housing
    construction with ultra-high IP rating make the IPX salt water resistant
    and splash proof.
    http://www.newequipment.com/Main/Products/Extreme-En
    vironment-Rotary-Position-Sensors-30485.aspx

    Tu zas morskie odbiorniki spelniajace wymogi tej samej normy:
    http://knowledge.sonicelectronix.com/view/printview-
    142.html

  • 50. Data: 2014-09-10 10:42:30
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-09, o godz. 21:38:27
    maderos <m...@t...net> napisał(a):

    > Cena za jaką powinno się taki telefon kupić ( nawet po przeliczeniu
    > 299$ jakieś 1k PLN ), tak to rozumiem. Pomijam emejzing cenowy w
    > Polsce, gdzie ajfony chodzą w cenie samochodów ( używanych, ale
    > zawsze :D )

    W cienie samochodów to raczej nie ale zastanawiam się ile różne
    hipstery i małolaty są w stanie zapłacić za emejzing. Wczoraj
    wystawiłem w jednym z portali ogłoszeniowych za 500PLN iPhone 4 czarny
    w wersji 16GB który używała przez 3 lata moja zona. Używka w dobrym
    stanie, parę rys,w komplecie to co w pudełku plus nowy silikon co się w
    domu poniewierał i 2 dodatkowe ładowarki. Sprzedał się w ciągu 20 minut,
    małolata przyjechał po godzinie z pieniędzmi i prawie całowała w rękę
    że taki fajny telefon tak tanio. Bo teraz to ma Samsunga S4 ale to w
    gimnazjum niemodne. ;-)

    Zdrówko