  • Data: 2009-05-26 18:02:02
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: Piotr May <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lesor pisze:

    > No patrz, przypomne Ci (kolejny raz zreszta, jestem jak Twoje sumienie ;) )
    > ze Ty powinienes najlepiej wiedziec gdzie jest ta linia, i po ktorej jej
    > stronie Jestes. Sam ja, te linie zawiesiles... \

    Sugerujesz ze to ja jestem wlascicielem tej lini i ja okreslam kto my
    kto oni ?

    wydaje mi sie ze mnie zlekka przeceniasz...

    > A teraz powstaje wrazenie, ze
    > chcialbys byc i po jednej i po drugiej stronie. Bo tak okrakiem to letko w
    > jaja uwiera. ;-)

    Ja jestem tam gdzie chce i robie to co chce. Nie mam presji
    przynaleznosci. Jakbym taka mial pewnie juz bym byl w jakimis MC. Z
    pl.rec.motocykle rowniez sie nie utozsamiam bo nie mam z czym. Ani to
    klub, ani (juz) grupa znajomych. To iles tam jednostek z ktorych iles
    sie zna iles sie pozna a iles bedzie tylko wirtualnymi bytami. Tylko
    nich samych zalezy ktora droge wybiora. Pl.rec.motocykle to fajny
    poczatek czegos ciekawszego, jesli sie tego chce. Albo przyczyna
    frustracji jesli sie nie zrozumie dowcipow innych.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl