  • Data: 2009-05-26 13:35:38
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr May wrote:

    > Przepraszam ze sie wtrace, chcialby bardzo sie dowiedziec gdzie
    > przebiega linia podzialu my-oni, bo za cholere nie wiem do jakiej
    > grupy sie zapisac a co gorsza nie mam zielonego pojecia do ktorej
    > grupy wpisac poszczegolnych ludzi tu wypowiadajacych sie.
    >
    > no i kto i gdzie legitymacje wydaje?
    >
    > ps: do tej pory wydawalo mi sie ze kazdy kto tu sie wypowiada to "my"
    > (grzybol tez) ale teraz zaczynam powaznie sie nad tym zastanawiac.

    No patrz, przypomne Ci (kolejny raz zreszta, jestem jak Twoje sumienie ;) )
    ze Ty powinienes najlepiej wiedziec gdzie jest ta linia, i po ktorej jej
    stronie Jestes. Sam ja, te linie zawiesiles... A teraz powstaje wrazenie, ze
    chcialbys byc i po jednej i po drugiej stronie. Bo tak okrakiem to letko w
    jaja uwiera. ;-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    "my"