  • 1. Data: 2011-09-15 06:19:37
    Temat: CZ 350 ? filtr powietrza ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    Hej.

    Może ktoś podpowie jak wymienić w cezecie wkład filtra powietrza ?
    kupiłem wkład, ale ni cholery nie mogę dojść jak się do środka puszki
    dobrać ...

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2011-09-15 06:41:41
    Temat: Re: CZ 350 ? filtr powietrza ?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Wrz, 08:19, Czarek Daniluk <c...@c...com> wrote:
    > Może ktoś podpowie jak wymienić w cezecie wkład filtra powietrza ?
    > kupiłem wkład, ale ni cholery nie mogę dojść jak się do środka puszki
    > dobrać ...

    Z tego co pamietam na gorze puszki, pod siodlem sa sruby (o ile
    pamietam trzy), ktore wystarczy odkrecic.

    Raz w zyciu to robilem nascie lat temu i nie mialem zadnego problemu.

    --
    amos

  • 3. Data: 2011-09-15 07:10:48
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 15 Wrz, 08:41, amos <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > pamietam trzy), ktore wystarczy odkrecic.
    >
    > Raz w zyciu to robilem nascie lat temu i nie mialem zadnego problemu.

    Aaaaaaaaaaa a ja jak głupi szukałem po bokach :) dzięki wielkie :)

    Pozdrawiam !