  • 11. Data: 2012-06-03 16:07:49
    Temat: Re: [SPAM] CX500 do oddania w dobre ręce
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości grup
    > potrzeba. Bo klac bez sensu i uzwac kurew i hujow kazdy potrafi, tylko w
    > 99% jest to bez sensu, a ja u Grzybola widze sens jego wypowidzi.
    > Nie wypowiadam sie o wartosci estetycznej jego wypowiedzi, tylko
    > merytorycznej.

    Taki Stanczyk, no nie? Glupi nie zrozumie, bo forma dziwna, madry zrozumie i
    doceni, bo przekaz gleboki;)

    Acz czasami przegina.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 12. Data: 2012-06-03 16:14:09
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-03 16:07, Ivam pisze:

    > Taki Stanczyk, no nie? Glupi nie zrozumie, bo forma dziwna, madry
    > zrozumie i doceni, bo przekaz gleboki;)
    >
    > Acz czasami przegina.

    Przegina, to fakt, ale to jest nasz Grzybol, na wlasnej krwi wychodowany
    :-D.
    A tak na powaznie, niektorzy powinni zrozumiec, zeby chcac go
    nasladowac, musza troszke dorosnac i czegos sie wiecej nauczyc, bo w
    innym przypadku sa to po prostu nieudolne i zenujace proby zablysniecia,
    ktore osmieszaja nasladowce.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 13. Data: 2012-06-03 20:46:09
    Temat: Re: CX500 do oddania w dobre ręce
    Od: amos <g...@g...com>

    On 2 Cze, 22:41, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Zaszczegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem."  Po tym tekście
    > przestałem czytać...

    Osoblisy jest tez tekst o kosztach odbioru osobistego rzekomo
    pokrywanych przez od kupujacego.
    Domyslam sie, ze chodzi o staropolska tradycje spozycia paru flaszek
    zaraz po dobiciu targu :)

    A co do motocykla, piekny klasyk. Czy to poprzeczna V-ka?

    --
    zdrowka
    amos

  • 14. Data: 2012-06-03 21:42:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-03 20:46, amos pisze:

    > A co do motocykla, piekny klasyk. Czy to poprzeczna V-ka?
    Wg wału się patrzy-czyli wzdłużna.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-06-03 22:03:26
    Od: "Marcin Szwarc" <x...@s...o2.pl>

    Użytkownik "amos" napisał w wiadomości grup
    6g2000vbt.googlegroups.com...

    > Osoblisy jest tez tekst o kosztach odbioru osobistego rzekomo
    > pokrywanych przez od kupujacego.
    > Domyslam sie, ze chodzi o staropolska tradycje spozycia paru flaszek
    > zaraz po dobiciu targu :)

    Albo o podatek od umowy?

    Marcin "bydle" Szwarc
    bydle jakie jest każdy widzi...

  • 16. Data: 2012-06-03 23:15:09
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    A co do motocykla, piekny klasyk. Czy to poprzeczna V-ka?

    Pompa do gnojowicy ;)

    --

    morghul

  • 17. Data: 2012-06-04 07:31:06
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-03 16:14, Michał V-R pisze:

    > Przegina, to fakt, ale to jest nasz Grzybol, na wlasnej krwi wychodowany
    > :-D.

    Jak to kurwa swiat schodzi na psy... zeby tego okurwienca bronic...

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 18. Data: 2012-06-04 10:19:06
    Od: amos <g...@g...com>

    On 3 Cze, 23:15, "morghul" <m...@t...pl> wrote:
    > A co do motocykla, piekny klasyk. Czy to poprzeczna V-ka?
    >
    > Pompa do gnojowicy ;)

    Nawet jesli - to wciaz piekna. I czerwona!

    --
    amos

  • 19. Data: 2012-06-04 17:09:45
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Nawet jesli - to wciaz piekna. I czerwona!
    >
    > --
    > amos

    Nie mówie ze nie, chetnie bym sie zaopiekowal :)

    --

    morghul

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    y.googlegroups.com...

  • 20. Data: 2012-06-04 21:45:22
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Jak to kurwa swiat schodzi na psy... zeby tego okurwienca bronic...

    oj przesadzasz, ja nie bronie, przytaczam jedynie fakty