  • 21. Data: 2013-05-30 22:26:50
    Temat: Re: CUC4400 - chylę czoła! - trochę OT
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-05-30 21:52, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pisze:
    > Troszeczkę OT ale
    > Co wy mi Towarzysze tutaj opowiadacie ?
    > 23 lata temu "czasy były ciężkie, wojna, Niemcy, partyzanci itp.".
    > Jeszcze 5 lat później pojawiały się artykuły traktujące o modernizacji
    > telewizorów lampowych a tam o I2C mowy nie było.
    >
    > Tutaj link do artykułów ze ś.p. Radioelektronika:
    >
    > http://unimor.info/readarticle.php?article_id=97

    Ale Unimory serii Siesta z kolei były na I2C. Prawie skopiowany Grundig
    jak patrzę na schemat chassisu M448T.

  • 22. Data: 2013-05-30 22:31:30
    Temat: Re: CUC4400 - chylę czoła!
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.05.2013 00:23, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Dzisiaj otworzyłem dla celów naukowych 23-letni telewizor z chassisem
    > CUC4400 (Grundig/Blaupunkt/Siemens) i chylę czoła przed konstruktorami.
    >
    > Telewizor z 1990 roku, który ma w pełni cyfrowe sterowanie po I2C. Tor
    ja mam graetza z 1990roku, w środku na baniaku napis nokia. stroi sam,
    albo podaje numery kanałów z pilota. pilot działa na 2 diody i baterie
    9v w każdym kierunku. od 90roku nie żaden z kanałów nie uległ
    odstrojeniu. tak więc albo mam równie dobry telewizor, albo wszystkie w
    tamtych czasach były takie dobre :)
    ToMasz

  • 23. Data: 2013-05-30 23:02:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 16:21:12 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > To żart?

    Taki malo smieszny ...

    >Przecież to był polski fenomen...

    tzn jaki ?

    J.

  • 24. Data: 2013-05-31 02:00:07
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-05-30 22:31, ToMasz pisze:

> [...]
    > 9v w każdym kierunku. od 90roku nie żaden z kanałów nie uległ
    > odstrojeniu. tak więc albo mam równie dobry telewizor, albo wszystkie w

    Nie wszystkie były dobre, ale Graetz z pewnością był jednym z
    najlepszych. Tylko, że to oszukany Graetz. W trafopowielaczu z pewnością
    ma pojedynczą diodę (albo drabinkę) a nie mostek Graetza. Więc co to za
    Graetz?

  • 25. Data: 2013-05-31 16:27:58
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 30 maja 2013 12:08:34 UTC+2 użytkownik Leming Show napisał:
    > U mnie TV wariowal kiedy drukowalem przez IRde:)

    Daj linka zasrany spamerze do youtuba

  • 26. Data: 2013-05-31 17:15:01
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-05-30 23:02, J.F. wrote:

    > Taki malo smieszny ...

    > tzn jaki ?

    Mielismy tego wiecej jak Niemcy w przeliczeniu na głowę (czy tez
    gospodarstwo domowe).

    Włodek

  • 27. Data: 2013-06-01 11:30:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 May 2013 17:15:01 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):
    > Mielismy tego wiecej jak Niemcy w przeliczeniu na głowę (czy tez
    > gospodarstwo domowe).

    Czego ? Telewizorow kolorowych, telewizorow ze zlaczem scart, czy
    magnetowidow w roku 1989 ?

    J.

  • 28. Data: 2013-06-01 11:39:14
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-01 11:30, J.F. wrote:

    > Czego ? Telewizorow kolorowych, telewizorow ze zlaczem scart, czy
    > magnetowidow w roku 1989 ?

    Magnetowidów.

    WW

  • 29. Data: 2013-06-01 11:55:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Jun 2013 11:39:14 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):
    > Magnetowidów.

    w 1989 ? czy pare lat pozniej, jak juz jednak zlotowka stala sie
    wymienialna a ludzie bogatsi ?

    J.

  • 30. Data: 2013-06-01 12:58:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, June 1, 2013, 11:55:07 AM, you wrote:

    > w 1989 ? czy pare lat pozniej, jak juz jednak zlotowka stala sie
    > wymienialna a ludzie bogatsi ?

    W 1989 roku nie była potrzebna wymienialna złotówka - kwitł import
    prywatny i komisy na każdym rogu. To się zaczęło pare lat wcześniej.

    --
    Best regards,
    RoMan